Friday, January 15, 2010

Η ΔΡΑΓΩΝΑ, Ο ΚΟΠΕΡΝΙΚΟΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΗΣ Ή Η ΠΡΟΑΙΩΝΙΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑΚΟΥ/ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ

ΑΠΑΝΤΑΕΙ Ο ΜΙΚΗΣ ΣΤΗ ΘΑΛΕΙΑ ΔΡΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΩΣ ΤΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗς "ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑς"

Να όμως που τόσο εγώ όσο και οι γενιές των παππούδων μου αλλά και των συμμαχητών και συνοδοιπόρων μου στους δρόμους των εθνικών αγώνων και στις προσπάθειες για τη δημιουργία μιας ελληνικής τέχνης διαπνεόμεθα σε κάθε μας βήμα και προσπάθεια από αυτές ακριβώς τις ιδέες που καταγγέλλετε ως ξεπερασμένες και ευτελή ως φαίνεται προϊόντα μιας ξεπερασμένης πια ρομαντικής αντίληψης. Και μόνο μʼ αυτή την παράγραφο, μου ζητάτε να απαρνηθώ τον εαυτό μου, τη ζωή μου, τις ιδέες και το έργο μου. Και όχι μόνο από εμένα αλλά όπως αποδεικνύεται από τις πράξεις και τα έργα τους, ΟΛΟΥΣ σχεδόν τους νεοέλληνες, ανώνυμους και επώνυμους που από το 1821 έως σήμερα πίστεψαν ακριβώς σʼ αυτά που θεωρείτε ότι κακώς διδάσκονται σήμερα στο ελληνικό σχολείο. Άλλωστε αμέσως μετά διευκρινίσατε ότι «στις σύγχρονες κοινωνικές επιστήμες για το εθνικό φαινόμενο η ρομαντική αντίληψη για το έθνος έχει γίνει αντικείμενο κριτικής… Οι σύγχρονες θεωρήσεις (…) συγκλίνουν στην παραδοχή ότι η έννοια του έθνους είναι σχετικά πρόσφατη, αλλάζει μέσα στο χρόνο» και παρακάτω αποκαλείτε «φανταστική κοινότητα» του έθνους που στηρίζεται στη νέα νοηματοδότηση (ομολογώ πως δεν καταλαβαίνω τον όρο) υπαρκτών κοινών χαρακτηριστικών» και όλα αυτά τα προσφέρει «η εθνική ταυτότητα» (που ήρθε) «να αντικαταστήσει το κενό που δημιούργησε η κατάλυση των παραδοσιακών μορφών κοινωνικής οργάνωσης».


ΕΝΩ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΕΕΙ

Αρνούμενοι και κατεδαφίζοντας όλα αυτά που μας έκαναν αυτούς που είμαστε χτες, προχτές και σήμερα,με το πρόσχημα μιας δήθεν επιστημονικής αναθεώρησης της ιστορικής πραγματικότητας, όπως αποδεικνύεται σε κάθε σελίδα του βιβλίου σας «Τι είνʼ η Πατρίδα μας;» στην ουσία αμφισβητείτε ο,τιδήποτε θετικό έπραξε ο λαός αυτός σε όλους τους τομείς του εθνικού μας βίου κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων αιώνων.

Με το βιβλίο σας αποδομείτε τις ιδέες, πεποιθήσεις, τα «πιστεύω», σε σχέση με το ελληνικό έθνος και τις ρίζες του, δηλαδή όλα αυτά που ενέπνευσαν και παρακίνησαν τον λαό μας.

Όμως αν στις αρχές του 19ου αιώνα δεν υπήρχαν οι ιδέες για τη συνέχεια του ελληνικού έθνους και όλα τα «πιστεύω» που εσείς σήμερα απορρίπτετε ως άνευ ουσιαστικού περιεχομένου και εκτός ιστορικής πραγματικότητας, τότε δεν θα μπορούσαν να υπάρξουν η Επανάσταση του ΄21, το κίνημα του Φιλελληνισμού, το δημοκρατικό κίνημα του Μακρυγιάννη, η αποπομπή του Όθωνα, οι Βαλκανικοί πόλεμοι, η Εθνική Αντίσταση. Δεν θα υπήρχε ο Άρης Βελουχιώτης. Και όχι μονάχα αυτός, γιατί
σύμφωνα με κείνα που επιχειρείτε να διδαχθούν τα παιδιά μας, δεν θα υπήρχε ούτε ένας αντάρτης, μιας και ΟΛΟΙ πήραν τα όπλα για την Ελλάδα και την Πατρίδα. Ενώ αν είχαν τα μυαλά τα δικά σας, δηλαδή εξέταζαν το «επιστημονικώς ορθόν», θα τα βρίσκανε μια χαρά με τους Γερμανούς που εξ άλλου το μόνο που ζητούσαν από μας ήταν να τους παραχωρήσουμε την άδεια χρήσης των λιμανιών και των αεροδρομίων μας.

Κατά τον ίδιο τρόπο δεν θα υπήρχαν οι δημοκρατικοί αγώνες και η Αντίσταση κατά της χούντας. Δεν θα υπήρχαν ο Σολωμός, ο Κάλβος, ο Παλαμάς, ο Καβάφης, ο Καλομοίρης,ο Καζαντζάκης, o Σικελιανός, ο Σεφέρης, ο Ρίτσος, ο Τσαρούχης, ο Ελύτης, ο Χατζιδάκις, ο Εγγονόπουλος,ο Κωνσταντίνος Δεσποτόπουλος, ο Παρθένης, ο Καμπανέλλης, ο Γεωργουσόπουλος, ο Κουν, ο Μινωτής, ο Κακογιάννης, ο Αγγελόπουλος. Όπως δεν θα υπήρχαν οι διανοητές, οι φιλόσοφοι, οι μεγάλοι πολιτικοί ηγέτες από τον Τρικούπη και τον Βενιζέλο ωε τον Καραμανλή και τον Ανδρέα Παπανδρέου. Δεν θα υπήρχαν τα μεγάλα κινήματα όπως των δημοτικιστών και των φοιτητών. Δεν θα υπήρχε το κίνημα για την Κύπρο ούτε οι εκδηλώσεις αλληλεγγύης προς τα σημερινά θύματα του επιθετικού ιμπεριαλισμού, την Γιουγκοσλαυία, την Παλαιστίνη, το Αφγανιστάν και το Ιράκ. Και δεν θα συνέβαιναν προ παντός εκείνες οι πράξεις, που αποδεικνύουν την ιδιαιτερότητα του λαού μας, που τόσο επίμονα σαρκάζετε, όπως το ΟΧΙ το 1940 και η μάχη της Κρήτης, καθώς και το ότι ανάμεσα σε όλους τους ευρωπαίους, μονάχα η Ελλάδα αρνήθηκε να ντύσει τα παιδιά της με την στολή της Βέρμαχτ και να τα στείλει στο ανατολικό μέτωπο. Χάρη στις μοναδικές μέσα στην κατεχόμενη Ευρώπη παλλαϊκές διαδηλώσεις στο κέντρο της Αθήνας με χιλιάδες νεκρούς, τραυματίες και εκτοπισμένους σε στρατόπεδα θανάτου.

Κι αυτό γιατί οι εθνικοί και δημοκρατικοί μας αγώνες, καθώς και τα πνευματικά έργα και οι πολ
ιτικές πράξεις των προσώπων αυτών, διαπνέονταν από την πεποίθηση ότι η σύγχρονη Ελλάδα έχει επηρεαστεί βαθειά από μια βαρειά κληρονομιά, απέναντι στην οποία θα πρέπει να φανούμε δημιουργικά αντάξιοι.


ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ


ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ ΜΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΥΓΧΕΕΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΙΑΚΟ


ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΗς ΔΡΑΓΩΝΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΤΥΧΙΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΠΩΣ ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΙΑΚΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ


ΝΑΙ Η ΕΘΝΟΜΑΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ 19ΟΥ ΑΙΩΝΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΤΡΕΣ, ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΕΝΑ ΣΟΒΑΡΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΕΣΠΑ, ΝΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΓΑΛΛΟΥς ΙΣΠΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΓΙΑΣΟΥΝ ΤΙς ΕΣΩΤΕΡΙΚΕς ΤΟΥΣ ΑΝΑΜΠΟΥΜΠΟΥΛΕΣ, ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΠΕΛΩΣΟΥΝ ΓΑΣΚΟΝΟΥς ΒΡΕΤΟΝΟΥΣ ΒΑΣΚΟΥΣ ΚΑΙ ΒΑΥΑΡΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΜΟΝΟ ΜΕΡΙΚΟΥΣ, ΜΕ ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΧΕΙΡΙΣΤΟΥΝ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΩΝ

ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΑ {?} ΟΜΩΣ, ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΟΥ ΣΤΙΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ ΤΗΣ ['Ή ΜΗΠΩΣ ΣΤΙΣ ΜΗΤΡΙΔΕΣ ΤΗΣ] ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΜΕ ΠΡΟΚΡΟΥΣΤΕΙΑ ΛΟΓΙΚΗ, ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΛΛΑΔΑ ΗΡΘΕ ΚΑΙ ΤΑΙΡΙΑΞΕ ΓΑΝΤΙ ΠΑΡΑ ΤΙς ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΩΡΑΙΤΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΡΕΟΕΛΛΑΔΙΤΩΝ, ΜΥΤΙΛΗΝΙΩΝ ΚΑΙ ΚΕΡΚΥΡΑΙΩΝ ΚΑΙ ΑΣ ΒΡΕΘΕΙ ΕΝΑΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΟΤΙ Ο ΚΑΘΟΛΙΚΟΣ ΜΑΡΚΟΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ.


ΚΑΝΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΖΗΤΑΕΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΑ ΑΠΑΡΝΗΘΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ, ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ, ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ.

ΓΙΑΤΙ ΤΕΛΙΚΑ Η ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ ΑΠΟΤΥΓΧΑΝΟΝΤΑς ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΙς 5 ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑ ΖΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ


ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΕΙΔΗ Η ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΙ ΠΟΛΕΜΙΟΙ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ, ΚΑΘΩΣ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΑΦΟΜΟΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΥ.


ΤΟ ΛΕΕΙ ΚΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΜΙΚΗΣ


Γιατί όλα τείνουν να αποδείξουν ότι ο,τιδήποτε καλό και θετικό έγινε ως τώρα, οφείλεται στο γεγονός ότι είχαμε και έχουμε ανοιχτές θύρες (τουλάχιστον ως προς τον πολιτισμό) και προς Ανατολάς και προς Δυσμάς όπως και προς Βορρά. Έτσι ό,τι υπήρξε και ό,τι υπάρχει, αποτελεί δημιουργική πρόσμιξη διαφόρων ιδεών και πολιτισμών, ακόμα και τρόπων ζωής.



ΠΑΡΤΕ ΤΗ ΝΑΥΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΞΤ ΤΟΠ ΜΟΝΤΕΛ,

ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΣΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΕΛΛΗΝΙΔΑ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΩΜΑ, ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΤΗΣ ΜΕ ΤΟ ΕΛ ΓΟΝΙΔΙΟ, ΟΠΩΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΛΛΑ ΜΕΛΑΧΡΙΝΑ Η ΚΑΤΑΞΑΝΘΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΚΑΙ ΑΓΟΡΙΑ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΣΑΝ ΕΔΩ, ΥΠΕΣΤΗΣΑΝ ΕΠΙ 12 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΑΘΛΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ, ΚΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩς ΑΝ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ ΕΔΩ ΑΠΟ" ΝΟΜΙΜΟΥΣ" Ή "ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣ" ΓΟΝΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΤΙΑ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ.



ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΘΑΛΕΙΑΣ ΔΡΑΓΩΝΑ 3 ΙΑΝ 2010


TO JUNGLE-REPORT ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΨΕΙ ΕΚΤΕΝΩΣ ΤΟ ΘΕΜΑ

Η λα.ο.σ.πολογία ενάντια στη Θ. Δραγώνα και οι "πατριωτικές" αλήθειες


Η συγνώμη του Άδωνη Γεωργιάδη στη Θ. Δραγώνα.

Κάλλιο αδωνόδενε παρά αδωνογύρευε..

(διαβάστε και το σχετικό άρθρο από τα ΝΕΑ: "Τι είν' η πατρίδα τους")

(διαβάστε και τη σχετική έρευνα του Ιου: "Υπόθεση εθνικής πλαστογραφίας" )


http://tvxs.gr/node/49821

7 comments:

Glavkos said...

Καλησπέρα και ευχαριστώ για την ευκαιρία που δίνεις να συζητηθούν αντικρουόμενες απόψεις.
Προσωπικά θεωρώ ότι ο Κος Θεοδωράκης υπερβάλλει στην κριτική του. Έχει την τάση και αυτός της παλαιάς ελληνικής ιστοριογραφίας να βλέπει πίσω από τα επιτεύγματα όλων των ελλήνων που αναφέρει ένα και μοναδικό κίνητρο.
Ούτε νομίζω ότι το να δούμε πιο ανεκτικά τα πράγματα σήμερα σε σχέση με την ιστορία μας και ακόμα ακόμα να διαχωρίσουμε την αλήθεια από την ιδεολογία θα μας στερήσει κάτι από την ελληνικότητά μας.
Υπερβολές και παραξενιές...

Νοσφεράτος said...

Tωρα υπάρχει και κατι αλλο ε; (περα απο την ομολογουμενη ανικανοτητα του Μικη να καταλάβει την διαφορά ''φανατστικής '' απο την ''φαντασιακή '' και παρολαυτα να επιμενει να μιλαει για κατι με το οποιο ουδεποτε ειχε σχεση...
(τις κοινωνίκές επιστημες''

---
Το γεγονός οτι η Θαλεια Δραγωνα του ζητάει να διαβασει πρωτα το βιβλιο της γιατί προηγγουμενως και ο Μικης σε αλλη επιστολή την κατηγορουσε βασισμένος στα Ψεμματα και τις Βρωμερες συκοφαντιες που κατασκευασαν οι ακροδεξιοι εθνολαικιστες

δηλαδή του ζητάει να τοποθετησθει πανω στην Αληθεια επι των γραφομενων της και οχι επι παντος ..επιστητου


και εκεινος απανταει με τηνλογική

'' Τι κανεις Γιαννη ; Κουκια σπερνω ''


Και να υποθεσω

οτι θεωρει αληθές οτι ειναι ..εθνικό;


Και εχουν το δικαιωμα οι Κοινωνικοι επιστημονες - κοινωνικοι ψυχολογοι , κοινωνολογοι , πολιτικοι επιστημονες να μελετουν επιστημονικά

κοινωνικά φαινομενα οπως το Εθνος;


Η πρεπει πρωτα - μαζί με την αδεια του Λαος , του Ρεσαλτο κλπ
να ζητουν ΚΑΙ την αδεια Μουσουργών ακομα και μεγάλων Μουσουργών οπως ο κ. Μικης;

Νοσφεράτος said...

http://nosferatos.blogspot.com/2010/01/rodia-mixer_16.html?showComment=1263651244809#comment-c7093021078208164611

Νοσφεράτος said...

στους φιλους μου Αντιρατσιστες Χριστιανους

http://nosferatos.blogspot.com/2009/07/blog-post_16.html

Zaphod said...

α) το γκομενάκι είναι τούμπανο

β) Ο Μίκης ζει στο φανταστικό, δεν αντιλαμβάνεται την έννοια φαντασιακό και παίζει άμυνα χωρίς κανείς να του κάνει επίθεση. Υπάρχουν και χειρότερα

γ) Κείμενα σαν αυτα της Δραγώνα κυκλοφορούν (και διδάσκονται) σε πανεπιστήμια και ειδικά σε ιστορικές και πολιτικές σχολές.

δ) Η "ανεση" που επικαλείσαι για τότε δεν έχει να κάνει με το τωρινό (ή το τότε φαντασιακο) έτσι και αλλιώς. Επειδής δηλαδή οι Μανιάτες πανηγύριζαν όταν ο Καποδίστριας πέθανε είναι λιγότερο Έλληνηες; Μαλάκες μπορεί, αλλα το ένα δεν αποκλείει το άλλο. Μας έχουν πρήξει μερικοί με την ελληνομετρία, πόσο μάλλον όταν προέρχονται από την "παραταξη" η οποία παραδοσιακά όταν είναι στα πράγματα χάνει εθνικό έδαφος

Δεν περιμένα απο τον Μικη να γνωρίζει πολιτική (με την έννοια της επιστημης), νόμιζα όμως πως θα ξέρει να κάνει μαρξιστική (υλιστική) ανάλυση στην ιστορία, και να την αναλύει με όρους ταξικούς, συμφέροντος και ισχύος και όχι με ιδεαλιστικά τσιτάτα. Κατά τα φαινόμενα όμως εκανα λάθος

ΔemΩΝ said...

Αθηνά μου το ποστ σου (η τοποθέτηση σου δλδ) με "ξάφνιασε" ευχάριστα. Και με κάλυψε σχεδόν απόλυτα.

Σχεδόν, γιατί οι απόψεις μου είναι πιο κοντά με αυτές του Μίκη και πολύ, πολύ μακριά από τις μαϊμουδίζουσες απόψεις της "ανανεωτικής" αριστεράς μας - και φυσικά της κυρίας Δραγώνα.

Ξέρεις τι έχει σημασία; Πως σε λίγα χρόνια όλοι αυτοί οι "εκσυγχρονιστές" Δραγωνο-Γαβρηιλίδηδες (που ανακυρήσσει ρατσιστή τον Σβορώνο και εθνικιστή τον Ρίτσο και τον Ελύτη ντε...)θα έχουν ξεχαστεί. Τα έργα όσων ανέφερε ο Μίκης και τα δικά του όμως θα συνεχίσουν να υπάρχουν και να εμπνέουν.

demetrat said...

αδερφή
πήγα να το πάρω στο πολιτισμένο αλλά δε μου βγαίνει.
Προσωπικώς , χέστηκα που δεν ξέρει η κυρία Δραγώνα τι είναι η πατρίδα μας,και όσο περνάει από το χέρι μου, ποτέ μη σώσει και το μάθει.
Επίσης ούτε σκέφτομαι να πάω να αγοράσω το βιβλιαράκι της, διότι άμα δε με έμαθε η μάνα μου κι ο πατέρας μου τι είναι η πατρίδα μας, θα με το μάθει ένα αγορασμένο βιβλίο;

φιλιά πολλά μελαχροινένια μου.
δ