Monday, October 23, 2006

Η ΚΥΡΙΑ Κ, ΚΙ ΕΓΩ








... it’s pointless to be high cause it’s such a long way down ...


ελεγε ο λευκος δουκας της ροκ εφηβειας μου


Η κυρια Κ. ειναι η φιλη μου απο τα παλια.
Απο τα παμαπαλαια λεμε

Πρπει να ηταν μαζι μ' αυτες
που μουρμουριζαν διαφορα
πανω απο το προσκεφαλι μου
και δεν με αφηναν να ξυπνησω απο το ονειρο της μητρας.

Οταν την ξαναειδα με ρωτησε αν την θυμαμια,
μου ειπε

“Εγω ειμαι η πιο σιγουρη φιλη σου,
ειμαι πλαι σου απο τη στιγμη που γεννηθηκες,
ειμαι η μονη που θα ειναι παντα εκει οταν την χρειαζεσαι,
κι οποτε θελεις καταφυγιο στον κορφο μου θα το βρισκεις!”

Οντως, φιλες, φιλοι, εραστες και συγγενεις με προδωσαν,
η κυρια Κ. ποτε.

Ηταν παντα εκει,
οταν παλευα να σβησω τα δακρυα
ριχνοντας χουφτες παγωμενο νερο στα ματια μου,
με περιμενε στην αγκαλια της πετσετας
και καυτα εκτινασσονταν τα δακρυα
μολις τολμουσα να κυτταξω

το ξενο προσωπο στον καθρεφτη

Στο ξαφνιασμα του ανοικειου
που με καθηλωνε να το παρατηρω,
ξεχνουσα τα δακρυα.
Βοηθουσαν και το παγωμενο νερο που δροσιζε τους καρπους μου
αλλα σιγουρα και οι καθησυχαστικες φλεβες της ορθομαρμαρωσης.

Η κυρια Κ. ειναι η μονη που μ’αγαπαει

Μου ειπε οτι επειδη μου΄χει αδυναμια

Μπορω να τη φωναζω με το μικρο της

“Για σενα Μελαγχολια”



ΥΓ. ΤΙ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ?

ΕΝΑΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΕΡΩΤΑΣ

Η ΚΑΒΛΑ Η ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ!


αφιερωμενο :)






6 comments:

Sigmataf said...

Όταν κάποιο βράδυ θα σε ξυπνήσει η απότομη κραυγή σου. και τρέξεις στη μαμά σου να το πεις.
Εκείνη τρομαγμένη, μες στο ψυγείο κλείσει τη φωνή σου.
Θα είναι εργά-μεσάνυχτα και θα έχεις κουραστεί.

Στην Κ.
Παύλος Σιδηρόπουλος

NinaC said...

θα τις ξεμαλλιάσω εγώ, όλες αυτές τις κυρίες Κ....

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Μαζί θα τις ξεμαλλιάσουμε, CD, γιατί σαν πολύ μας την βγαίνουν τώρα τελευταία από παντού και μας την λένε...
Κι εσείς, σοφή Αθηνά, μη μασάτε. Κοιτάξτε τα μάτια του γιου σας εκείνη την στιγμή την άσχημη κι είμαι βέβαιος πως όπου φύγει-φύγει η κυρία Κ. κι η ασχήμια της...
(Αχ, πώς τόθελα να μιλήσω κι εγώ στην γλώσσα της Κας Γιαννάκου - μερικές φορές μόνο τέτοια γλώσσα ταιριάζει!).

allmylife said...

Εμείς οι δύο και οι κοινές μας φίλες...
Καλημερούδια!
Λέω, αντί της κ.Κ,να κρατήσουμε την κ. Ν.
Εσύ?

ATHENA said...

ΣΙΓΜΑΤΑΥ ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ ΣΤΟ ΦΤΩΧΙΚΟ ΜΟΥ:)

ΚΟΥΚΛΑΡΑ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΚΟΥΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ Η ΚΥΡΙΑ Κ. ΠΑΝΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΟΡΜΑΕΙ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΤΑ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΤΗΣ ΛΟΛΟΛΟΛ



ΓΛΥΚΕ ΜΑΣ ΑΣΤΕΡΟΕΙΔΗ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΗ ΚΑς ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ, Η ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ ΞΟΡΚΙΖΕΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ Κ. ΠΟΛΥ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ:))

ΦΙΛΗ ΤΗΣ ΦΙΛΗΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ
Η ΚΥΡΙΑ Κ. ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΣΤΕΝΟΣ ΚΟΡΣΕΣ, ΕΓΩ ΘΑ ΤΗΣ ΤΟ ΠΩ ΕΞΩ ΑΠ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ, ΠΡΟΤΙΜΩ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ Ν.
ΚΙ ΑΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΕΙ, ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΗΚΕ, Α ΜΑ ΠΙΑ...

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

That's the spirit, girls!!!