* ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ, που θα βοηθήσουν τα μικρά παιδιά να ξεχάσουν
τις δύσκολες στιγμές που έζησαν και ζουν.
ΜΟΝΟΛΟΓΩΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ 'Η ΑΛΛΙΩΣ, ΣΤΟ ΝΤΙΒΑΝΙ, ΑΔΕΛΦΕΣ ΜΟΥ, ΣΤΟ ΝΤΙΒΑΝΙ!
* ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ, που θα βοηθήσουν τα μικρά παιδιά να ξεχάσουν
τις δύσκολες στιγμές που έζησαν και ζουν.
Η Συντονιστική Επιτροπή Λαϊκής Συνέλευσης Φιλοπάππου έχει οργανώσει ομάδα περιφρούρησης – πυροπροστασίας του λόφου Φιλοπάππου σε 24ωρη βάση.
Η ομάδα θα βρίσκεται σε συντονισμό με σκοπό την αλληλοβοήθεια σε περίπτωση πυρκαγιάς με άλλες συλλογικότητες της πόλης που περιφρουρούν αντίστοιχους χώρους μέσα και γύρω απο τον αστικό ιστό.
Καλούμε όλους τους κατοίκους της πόλης να είναι σε ετοιμότητα και να πλαισιώσουν τις ομάδες πυροπροστασίας.
Καλούμε όσες συλλογικότητες δεν έχουν ενεργοποιηθεί ακόμα να το πράξουν άμεσα με μαζική παρουσία στους «επικίνδυνους» χώρους, συντονισμό μεταξύ τους και εξοπλισμένες με μέσα πυρόσβεσης – μεταφοράς ώστε να κινηθούν άμεσα στα σημεία που θα παρουσιαστεί πρόβλημα.
Για επικοινωνία με Επιτροπή Φιλοπάππου τηλ: 6995822923, 6945535623, nmarten@otenet.gr
ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΣΤΙΚΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑΜΕ...
Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΦΙΛΟΠΑΠΠΟΥ ΠΑΛΕΥΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΛΟΦΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙΡΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ!
Εχτες σε δελτιο του αλτερ ο κακλαμανης(ο δημαρχος) εριξε αιχμες για τους αναρχικους. Και η απαντηση ηρθε απο... τον ΑΔΩΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ ο οποίος ειπε(σχεδον αυτολεξι): "ειμαι σιγουρος πως δεν ηταν αντιεξουσιαστες. μπορει να μου καινε το βιβλιοπωλειο(!!!!!!) αλλα ειναι υπερ της προστασιας του περιβαλλοντος.το απεδειξαν και στην Παρνηθα"
Αντε βγαλε ακρη...
ΣΑΝ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ?Haffner-Sifakis |
| show details | 11:14 pm (0 minutes ago) |
George Pappas |
| show details | 4:09 pm (0 minutes ago) |
H foto einai oi foties poy exoyn kapsei sto diasthma apo 9-18 Avgoustou kai einai apo to MODIS, oti pio akribes yparxei... |
Haffner-Sifakis |
| show details | 4:29 pm (19 minutes ago) |
Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου και ώρα 7 το απόγευμα, όλοι έξω από την Βουλή, στην Αθήνα και στην Πλατεία Αριστοτέλους στη Θεσσαλονίκη. Απαίτησε την αναδάσωση όλων των καμμένων εκτάσεων μακρυά από πολιτικές σκοπιμότητες. Απαίτησε να σταματήσει το κακό μια για πάντα. Μην μείνεις άπραγος αυτή τη φορά, στην επόμενη φωτιά μπορεί να καείς ΕΣΥ. Προώθησε το μήνυμα σε όσο πιο πολλούς μπορείς και κατέβα στους δρόμουςστην πιο μαζική συγκέντρωση για το περιβάλλον, για τη ζωή μας.
ΘΑ ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΟΥΝ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η ΕΞΕΔΡΑ ΤΟΥ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ;
ΑΠΟΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΤΗΡΗΤΕΟΥ Δ. ΑΡΕΟΠΑΓΙΤΟΥ 17
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΚΑΤΟΙΚΩΝ
Την Τρίτη 3/7/2007 στο ΥΠΠΟ, σε πολύωρη κοινή συνεδρίαση του ΚΑΣ και του ΚΣΝΜ (που ορίστηκε αιφνιδιαστικά την Παρασκευή 29/6/07 χωρίς να ειδοποιηθούν οι έχοντες έννομο συμφέρον) αποφασίστηκε, με μια ψήφο διαφορά (την διπλή ψήφο του προέδρου) ο αποχαρακτηρισμός του κτιρίου της Διονυσίου Αρεοπαγίτου 17 από 'Εργο Τέχνης, με σκοπό να ακολουθήσει αποχαρακτηρισμός και του αρ. 19 και να κατεδαφισθούν. Αιτιολογία: η θέα από το Νέο Μουσείο Ακροπόλεως που θεωρήθηκε υπέρτερο δημόσιο συμφέρον.
Παρά την απόπειρα αιφνιδιασμού, πρόλαβαν να ταχθούν κατά της κατεδάφισης η Ελληνική Εταιρεία για την Προστασία του Περιβάλλοντος και της Πολιτιστικής Κληρονομιάς, Πανεπιστημιακές Σχολές, ο Δήμος Ιωαννίνων, Ακαδημαϊκοί, Καθηγητές Πανεπιστημίου κ.α.
Το κτίριο της Διον. Αρεοπαγίτου 17, είναι έργο του 1930 του Ηπειρώτη αρχιτέκτονα Βασίλη Κουρεμένου (1875 - 1957) . Ο Κουρεμένος ήταν αριστούχος της Ecole des Beaux Arts στο Παρίσι, Ακαδημαϊκός, ζωγράφος, καθηγητής στο ΕΜΠ, φίλος του Ελ. Βενιζέλου και του Pablo Picasso. Τιμήθηκε με διεθνή βραβεία για το έργο του στο Παρίσι, την Κωνσταντινούπολη, την Ελλάδα, το Δουβλίνο.
Το κτίριο θεωρείται από τους μελετητές ως ένα από τα πιο σημαντικά της εποχής του μεσοπολέμου στην Αθήνα, ίσως το ωραιότερο δείγμα Art Deco στην πόλη. Την όψη του κοσμούν γλυπτά, ψηφιδωτά, ορθομαρμαρώσεις από κόκκινο και γκρίζο μάρμαρο.
Χαρακτηρίζεται διατηρητέο από το ΥΠΕΧΩΔΕ το 1978 και έργο τέχνης από το ΥΠΠΟ το 1988. Σε όλους τους αρχιτεκτονικούς διαγωνισμούς του Νέου Μουσείου της Ακρόπολης, η ύπαρξη των διατηρητέων 17 & 19 είναι βασική προϋπόθεση για τον σχεδιασμό. Στο Νέο Μουσείο επιτρέπεται κατά παρέκκλιση ύψος 24μ., ώστε να <> πάνω από τα κτίρια της περιοχής.
Το ΚΑΣ το 2003 δικαιολογεί τη θετική του απόφαση για την ανέγερση του Μουσείου με το σκεπτικό ότι το Μουσείο δεν θα είναι ορατό από την Δ. Αρεοπαγίτου και συνεπώς δεν θα επιβαρύνει τα μνημεία και τα διατηρητέα κτίρια. Εγκρίνει δηλαδή την ανέγερση του Μουσείου, επειδή ο τεράστιος όγκος του κρύβεται από τα κτίρια της Δ. Αρεοπαγίτου! Με το ίδιο σκεπτικό εγκρίνεται η ανέγερση και από το ΣτΕ το 2005.
Με την κατεδάφιση των δύο αυτών διατηρητέων κτιρίων ουσιαστικά ακρωτηριάζεται ο αρχιτεκτονικός χαρακτήρας της Δ. Αρεοπαγίτου. Ταυτόχρονα χάνεται ένα σημαντικό κομμάτι της σύγχρονης αστικής ιστορίας μας. Και όλα αυτά στο όνομα ενός κτιρίου - μουσείου το οποίο θα έπρεπε να είχε ως αποστολή τη διατήρηση και τη μεταφορά της μνήμης και όχι την καταστροφή της.
Και δυό λόγια για τη θέα: Από την αίθουσα των γλυπτών του Παρθενώνα φαίνεται ο Παρθενώνας και ολόκληρος ο βράχος της Ακρόπολης. Κρύβεται το Θέατρο του Διονύσου, όχι μόνο από τα κτίρια της Δ. Αρεοπαγίτου, αλλά και από τα ψηλά πλατάνια του δρόμου που αποτελούν τη <> όπως επεσήμανε η Μαρίζα Κωχ, και από τα πυκνά κυπαρίσσια του αρχαιολογικού χώρου. Θα πρέπει και αυτά να <> στο όνομα του υπέρτερου δημοσίου συμφέροντος;
Τα κτίρια της Διον. Αρεοπαγίτου στην ουσία εμποδίζουν το εστιατόριο του Μουσείου να φαίνεται από τον Μεγάλο Περίπατο και τον Αρχαιολογικό χώρο. Το τεράστιο, υπαίθριο εστιατόριο θα λειτουργήσει πάνω σε μια υψηλή τσιμεντένια εξέδρα - πρόβολο (στο ύψος της στέγης του κτιρίου Βάιλερ) που εξέχει από τον κύριο όγκο του Μουσείου, προς τη Διον. Αρεοπαγίτου, επί της οποίας σημειωτέον ότι δεν επιτρέπεται χρήση εστιατορίου.
Όσο για τις πίσω όψεις των διατηρητέων, που φαίνονται από το Μουσείο, υπάρχουν λύσεις: φύτευση δένδρων, αρχιτεκτονική ανάπλαση, εικαστικές παρεμβάσεις. Αρκεί να συναινέσει το ΥΠΠΟ.
Με την σκανδαλώδη απόφαση επιχειρείται να καταλυθεί η ιερότητα του αρχαιολογικού χώρου, η πολύτιμη αρχιτεκτονική μας κληρονομιά, ο μοναδικός χαρακτήρας της Διονυσίου Αρεοπαγίτου, για να πίνει τον καφέ του ο τουρίστας με ανεμπόδιστη θέα και να ενισχυθούν έτσι οι εμπορικές χρήσεις του μουσείου. Αυτό θέλουμε;
Αν όχι, ας πάρει το μήνυμα ο Υπουργός Πολιτισμού και Βουλευτής Α Αθηνών Γ. Βουλγαράκης, τηλ. γραφείου 2103636177, fax 2103638137, email gvoulg@parliament.gr
Μαρίνα Κουρεμένου olvia@hol.gr, Αρίστος Δοξιάδης adoxiadis@notos.biz
Αχιλλέας Φρειδερίκος af@teknika.gr, Nίκος Ρουσέας nrouse@tee.gr,
Μανώλης Αναστασάκης anastasakis@tee.gr , Μίμης Κουμαντάνος m.koumantanos@aktena.gr
ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΙΚΡΟΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΑΚΙΝΗΤΩΝ. ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ, ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΧΡΕΟΣ ΣΤΙς ΕΡΧΟΜΕΝΕΣ ΓΕΝΙΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΘΕΙ Η ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΛΟς ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΚΜΗΣ ΟΠΩς Η ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΣΩΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΟΡΘΙΟ.
ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΤΕΙ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ ΓΜΤ!
I am an |