ΜΠΟΥΚΟΤΑΖ ΣΤΟ ΦΡΕΣΚΟ ΓΑΛΑ 9-14 ΙΟΥΝΙΟΥ
ΙΣΩΣ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΡΟΣ Ο BUCKETHEAD ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟΝ PINCHFACE TON ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΡΕΝΤΝΕΚ ΝΤΡΑΜΕΡ
Ο Όλυμπος δεν συγχωρεί την άγνοια
-
Το βουνό των Θεών δε συγχωρεί τα ανθρώπινα λάθη! Από τον άτυχο
Ισπανό ορειβάτη...
The post Ο Όλυμπος δεν συγχωρεί την άγνοια appeared first on antinews.gr.
6 hours ago


































4 comments:
9 με 14; Μόνο;
Κομμένο τελείως! Κόβουμε το γάλα κι ας το κάνουν οι κλεφταράδες γαλάκτωμα σώματος, "επιδόρπιο γιαουρτιού", ό,τι θέλουν. Καλό στην υγεία μας θα κάνουμε!
Νo milk in the bucket!
Και για ακόμα πιο ολοκληρωμένη αντίδραση, ούτε γιαούρτια,επιδόρπια, μίλκο κτλ τις επόμενες βδομάδες -καλού κακού.
:-)
Gala........biech
Ego kano panta apergia
Kαλησπερα Αθηνα.Μεσα και εγω.Αθηνουλα περνα λιγο απο το μπλογκ μου.Υπαρχει λογος...
Post a Comment