
Δόλια χειραγώγηση της κοινής γνώμης μέσω δημοσκοπήσεων
-
Δεν περνά πλέον σχεδόν ούτε μία ημέρα χωρίς τη δημοσίευση μιας
δημοσκόπησης. Αλλοτε...
The post Δόλια χειραγώγηση της κοινής γνώμης μέσω δημοσκοπήσεων ap...
3 hours ago











7 comments:
γιατί όχι κόκκινο ;;;
:)
ΜΟΥ ΠΑΕΙ ΤΟ ΜΑΥΡΟ
ΕΧΩ ΛΕΥΚΟ ΔΕΡΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΦΩΤΙΖΕΙ ΤΟ ΜΑΥΡΟ.
ΠΑΝΤΑ ΣΥΝΔΥΑΣΜΕΝΟ ΜΕ ΛΙΓΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΟΥ ΚΕΡΑΣΙΟΥ
ΟΠΩς ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΠΕΛΟ ΠΟΥ ΠΗΡΑ ΧΤΕς
ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ ΑΛΚΥΟΝΗ!)
ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΒΛΕΠΩ:)
Αυτό το όμορφο φρύδι είναι δικό σου; Δώσε μας λίγο ακόμα...
Τσιγκούνα!
ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΟΞΟ ΤΟΥ ΦΡΥΔΙΟΥ
ΒΡΟΜΙΕ ΜΟΥ...
γιατι δεν μας δειχνεις την φατσα σου?τι εχει?
Post a Comment