ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ 9 ΜΕΡΕΣ ΤΩΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΒΗΣΟΥΝ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗ ΦΩΤΙΑ ΠΟΥ ΕΛΕΩ ΤΟΥ "ΣΤΡΑΤΗΓΟΥ ΑΝΕΜΟΥ" ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΣΙΓΟΚΑΙΕΙ ΕΤΟΙΜΗ ΝΑ ΦΑΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΑ ΚΕΦΙΑ ΤΟΥ "ΣΤΡΑΤΗΓΟΥ".
ΤΩΡΑ ΑΚΟΥΣΑ ΟΤΙ Η ΠΕΡΙΜΕΤΡΟΣ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΤΑ 70 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ ΕΝΩ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΚΟΒΟΥΝ ΒΟΛΤΕΣ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΜΑΔΙΚΟ ΣΕΠΟΥΚΟΥ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ!
ΕΛΠΙΖΩ ΟΙ ΒΡΟΧΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ Η ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΗ
ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ ΝΑ ΤΗ ΣΒΗΣΟΥΝ ΠΡΙΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Η ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ...
Ο Όλυμπος δεν συγχωρεί την άγνοια
-
Το βουνό των Θεών δε συγχωρεί τα ανθρώπινα λάθη! Από τον άτυχο
Ισπανό ορειβάτη...
The post Ο Όλυμπος δεν συγχωρεί την άγνοια appeared first on antinews.gr.
1 hour ago











1 comment:
Ναι, η στρατάρχις βροχή θα σβήσει τις φωτιές, αλλά αν κάνει πως ρίχνει μισή σταγόνα παραπάνω δεν μας σώζει ούτε ο Στρατάρχης "Αχόρταγος" από τις πλημμύρες.
Μπουχεσιστάν 2007, πρώην Ελλάδα μετά την πυρπόληση της Ολυμπίας.
ΥΓ.
Άσχετο:
Για δες και αυτό εδώ το περίεργο...
http://agaliasma.blogspot.com/2007/08/free-hugs.html
Post a Comment