Friday, March 07, 2008

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΜΕ ΤΟ ΝΕΡΟ?

ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ Η ΕΥΔΑΠ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
ΔΙΟΤΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ ΠΩΣ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΔΙΑΚΟΠΩΝ ΤΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΟΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΤΗΣ ΒΡΥΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΠΡΟΣ ΠΟΣΗ (ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑ ΟΜΟΙΩΣ)
ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΥΣΙΜΟ, ΛΕΕΙ!

ΣΤΟ ΔΕ ΠΡΕΣΣ ΓΚΡ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΕΧΕΙ ΠΛΟΥΤΩΝΙΟ!!!

ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΙΟ ΑΛΗΘΟΦΑΝΕΣ

παιδια εγώ το ακουσα απο υπαλληλο της
ΕΥΔΑΠ,δεν θυμαμαι το στοιχειο, παντως
δεν μου μιλησε για πλουτωνιο, μου ειπε οτι υπεβαλαν εγγραφη αναφορα και οτι ως τη Κυριακη θα το έχουν καθαρισει...
Αυτα μου ειπε αυτα σας λέω. Εγω για καλο και για κακο δεν θα δινω απο τη βρυση στο παιδι μου και το ιδιο συμβουλεψα χθες(Πεμπτη 6/3) συγγενεις
και φιλους,αλλωστε γι' αυτό μπηκα στο blog, για να δω αν υπάρχει αναφορα σχετικα.
Υ.Γ.
Κουλαρετε λιγο με τα μπινελικια ρε
παιδια, εγραψε κατι αυτός ο Αρωνης
και δεν υπαρχει σχολιο που να μην
τον στολιζει κανονικα, υποθετω οτι
το προδοτικο κατασκευασμα ακριβως
απο κατω (το αγγλικο) βαρεθηκατε να το διαβασετε γιατι μονο 1-2 σχολια ειδα γι αυτο

2 comments:

Hades said...

Ομολογουμένως το πλουτώνιο είναι λίγο τραβηγμένη εκδοχή, καθ'όσον ραδιενεργό στοιχείο. Μάλλον όχι μόνο θα'χαμε μείνει οι μισοί ήδη, αλλά και οι άλλοι μισοί θα ήμασταν με 2-3 πόδια επιπλέον. Τώρα αν έχει κάτι άλλο...

ATHENA said...

ΚΑΛΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΠΛΑΚΑ ΠΟΣΟ ΤΕΡΑΤΩΔΕΙΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.

ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ΘΕΩΡΩ ΑΡΚΕΤΑ ΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΠΑΙΧΤΗΚΕ ΚΑΤΙ ΜΕ ΤΟ ΝΕΡΟ ΤΙΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΜΕΡΕΣ, ΚΙ ΕΓΩ Η ΙΔΙΑ ΠΗΡΑ ΕΜΦΙΑΛΩΜΕΝΟ.
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΨΑΞΑ ΤΙ ΛΕΓΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΙΕΡΡΕΥΣΕ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΣΤΕΙΛΕΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΕΥΔΑΠ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ (ΠΟΙΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΓΝΟΩ) ΟΠΟΥ ΕΛΕΓΑΝ ΟΤΙ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΒΛΑΒΩΒ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΩΣΤΑ Ο ΚΑΘΑΡΙΣΜΟς ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ ΑΠΟ ΚΥΡΙΑΚΗ ΒΑΔΥ (ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΠΑΡΕΘΕΣΑ)

ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΑΝΤΩς ΠΡΙΝ ΑΚΟΥΣΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΗΜΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΥΔΑΠ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΑ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΣΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ, ΑΝΗΣΥΧΗς ΜΗΤΕΡΑΣ ΟΠΩς ΜΑΣ ΕΞΗΓΗΣΕ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ, ΟΤΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΟΠΩς ΜΕ ΤΟ ΣΕΙΣΜΟ

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΗ Η ΣΥΜΠΑΘΕΣΤΑΤΗ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ, ΝΑ ΒΓΕΙ Ο ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΤΗΣ ΕΥΔΑΠ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ (ΕΦ ΟΣΟΝ ΕΚΕΙ ΙΣΧΥΡΙΣΤΗΚΕ Η ΜΗΤΕΡΑ ΟΤΙ ΑΚΟΥΣΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΝΗΣΥΧΗΣΕ)ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ.

ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΒΓΗΚΕ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΒΑΖΕΙ ΣΕ ΥΠΟΨΙΕΣ ΠΩΣ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΑΡΗΓΑΓΑ ΤΙΣ ΤΕΡΑΤΟΛΟΓΙΕς...