Ο ΚΩΣΤΑΣ Κ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΠΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΓΚΟΛΟΓΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΤΟΥ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ, ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΩΣΟΥΜΕ ΚΟΜΙΞ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΑ (ΟΧΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ) ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΟΜΑΔΑ ΘΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΤΑ ΜΟΙΡΑΣΕΙ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΤΕΤΑΡΤΗΣ.
ΟΣΟΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΑΣ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΟΥ ΝΑ ΣΥΝΕΝΟΗΘΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥ!
Τραμπ: «Πιθανότατα θα κάνω κάτι που θα ικανοποιήσει την Τουρκία»
-
Αποκαλυπτικός των προθέσεων του έναντι των αιτημάτων της Άγκυρας για τα
F-35 και τους κινητήρες μαχητικών αεροσκαφών ήταν σε δηλώσεις του ο
αμερικανός πρόε...
1 hour ago











2 comments:
Πολύ ωραία κίνηση. Τα σέβη μου. Αναδημοσιεύω.
Δεν την βάζεις και στον Οίκο;
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΔΗ ΜΟΥ!
ΝΟΜΙΖΩ ΤΟ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΟΙΚΟ ΑΛΛΑ ΤΟ ΞΑΝΑΒΑΛΑ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΤΟ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ...
Post a Comment