Wednesday, January 31, 2007

ANARCHIKIA MOI? XA XA XA !!! LOLOLOL! ROFL! LMAOL! PES KAI TO ALLO ME TON TOTO

NTREPOMAI POU TO LEO ALLA TIS EPOXES POY H GENIA MOY ETREXE AFISOKOLLHSH EGW EKANA POLYYYY DIAFORETIKA PRAGMATA (LAST BUT NOT LEAST AMONG THEM SEX -LOL-) OPOS ANEFERA HDH APANTONTAS STON AGAPHTO ASKAR EXW PERASEI ENA APOGEYMA APO KAPOIO PARARTHMA TOY RHGA KAI EXO KOLLHSEI 1 (OLOGRAFOS MIA) AFISA TO 1975 KAI AYTO DIOTI HTAN KATI 8EOGOMENOI KSADELFIA TON SYMMA8HTRION MOY STO PIERCE, (AYTOI HTAN STO ATHENS VEVAIA)

ANARWTIEMAI OLES AYTES TIS MERES GIATI TOSOI MAXHTIKOI BLOGGERS, POU AMETRHTA KALTSON EXOYN SKISEI GIA TA AN8ROPINA DIKAIOMATA, DEN DINOYN DIARA TSAKISTH GIA TOYS DYO APERGOUS PEINAS, GIATI AYTO TO 8EMA FAINETAI NA MHN ENDIAFEREI KANENAN EKTOS APO TOYS ELAXISTOUS POU SYMMETEXOYN STA SXOLIA EDW...

KAPOIOI PALIOI INTERNETOFILOI VLEPONTAS TA TELEYTAIA POSTS MOU ARXISAN TO DOYMELA STO MSN "AAA ESAI ANARCHIKIA!!!" AYTOI KSEROUN TI ASTOURA EIMAI STHN PRAGMATIKOTHTA, O ASKAR POU DEN ME KSEREI TOSO ANEFERE THN EKSOKOINOVOULEYTIKH ARISTERA.

KATALAVA LOIPON POY OFEILETAI H EKOFANTIKH MOUGKA POU EXEI PESEI STH STROUGKA...


KAPOIOS FILOS MOY EIPE "DEN NIO8W ALLHLEGYOS M AYTA TA PAIDIA, DIALEKSAN TH VIA KAI TWRA VIWNOYN TH VIA THS KOINWNIAS"
EGO AP TH MERIA MOY TO VLEPO MONO AN8ROPISTIKA. DEN MPAINO STO PARAKATO: A8WOI, ENOXOI DE ME NOIAZEI, EINAI DOYLEIA TOY DIKASTHRIOU NA TOYS KRINEI, AN THYMAMAI KALA PANTOS TO NOMIKO MAS SYSTHMA 8EWREI TON KATHGOROUMENO A8WO MEXRIS APODEIKSEWS TOY ENANTIOY.

KI AN DEN EINAI ELEFANTES?

"Την στιγμή που γράφεται αυτό το γράμμα διανύω την 6η ημέρα (04/12/06) απεργία πείνας. Μέχρι ότου αντέχουν οι σωματικές μου δυνάμεις και έχω πνευματική διαύγεια, θα συνεχίσω να κρατάω επαφή με τον έξω κόσμο. Οι επτά μήνες ομηρίας μου με έχουν τροφοδοτήσει με αρκετό πείσμα και επιμονή για να συνεχίσω τον αγώνα μου.


Βρίσκομαι πίσω από τα κάγκελα των Δ.Φ. Κορυδαλλού γιατί επέλεξα να συμμετάσχω στη διαδήλωση του 6ου ευρωπαϊκού κοινωνικού φόρουμ στις 6 Μάη. Από τις 17 συλλήψεις, προφυλακίστηκαν 3. Ένας απ’ αυτούς είμαι και εγώ. Δεν ήταν καθόλου τυχαία κατά τη γνώμη μου η επιλογή των 3 ατόμων που προφυλακίστηκαν. Ελλείψει υπαρκτών αποδεικτικών στοιχείων, η ανακρίτρια που χειρίστηκε την υπόθεση μας χρησιμοποίησε όλες τις δυνατές και γνωστές μεθόδους για να επιτύχει την προφυλάκιση μας.
Οι ανακρίσεις μαρτύρων – αστυνομικών αλλά και δικών μου ανθρώπων δεν έγιναν με γνώμονα την ανεύρεση της αλήθειας, αλλά στόχευαν στο στήσιμο ενός κατηγορητηρίου, όπως αυτό τους βόλευε.


Βρίσκομαι στη φυλακή βάσει κατασκευασμένων μαρτυριών των αστυνομικών, και οι οποίες στην πορεία άλλαξαν με αποτέλεσμα να προκύπτουν ακόμα περισσότερες αντιφάσεις και ανακρίβειες, οι οποίες φυσικά πάλι δεν ήταν αρκετές για να απαλλαγώ απ’ το σαθρό μου κατηγορητήριο. Βλέπετε η κοινωνία έχει μάθει να ανταποκρίνεται μόνο στην εικόνα, να αντιλαμβάνεται την ύπαρξη στυγνής αστυνομικής βίας και κατασκευής υπόπτων μόνο στην περίπτωση που κάποια τηλεοπτική κάμερα τύχει να βρίσκεται εκεί κοντά, όπως συνέβη πρόσφατα στην περίπτωση του κύπριου φοιτητή και παλαιότερα με τη σύλληψη του Simon Chapman κατά την διάρκεια των γεγονότων στη Θεσσαλονίκη το 2003. Τότε μόνο είναι έτοιμη να μαυρίσει τους κατά τα άλλα διαφανείς αστυνομικούς. Και πάλι όμως όχι για πολύ.


Εδώ ταιριάζει και κάτι που χω διαβάσει: ότι οι άνθρωποι έχουν την ιδιότητα να συγχωρούν και να ξεχνούν οτιδήποτε για το οποίο δεν παίρνουν εκδίκηση. Εγώ λοιπόν δεν είχα την ¨τύχη¨ να συλληφθώ μπροστά σε κάποια κάμερα. Έτσι και αλλιώς η σύλληψη μου έγινε μέσα σε μια καφετέρια.


¨ Η ζωή είναι παντού.¨ Αυτός είναι ο τίτλος του κύκλου πολιτιστικών εκδηλώσεων του υπουργείου δικαιοσύνης. Πράγματι ! Ξέχασαν όμως να συμπληρώσουν ότι η ελευθερία και η αξιοπρέπεια δεν είναι πουθενά. Η φυλακή είναι ο καθρέφτης μιας κοινωνίας που αρνείται να δει το είδωλό της. Όλοι οι ιθύνοντες θα έπρεπε να ντρέπονται για την κατάσταση που επικρατεί στις ελληνικές φυλακές. Πάνω από 10.000 άνθρωποι είναι στοιβαγμένοι και υποχρεωμένοι να ζουν σε συνθήκες που ούτε τα γουρούνια δεν θα καταδεχόντουσαν να ζήσουν. Ένας αριθμός κρατουμένων, που αν αναλογιστούμε αγγίζει το 1 0/00 του πληθυσμού, μια κατάσταση που θυμίζει άλλες εποχές κρατικής απολυτότητας, πάντα όμως επίκαιρη.


Στους επτά μήνες που είμαι εδώ μέσα έχω γίνει αυτόπτης μάρτυρας δύο αυτοκτονιών και αναρίθμητων ξυλοδαρμών, που ποτέ δεν κατάφεραν να δουν το φως της δημοσιότητας. Όλα αυτά συνθέτουν μια ζοφερή πραγματικότητα που πάντα βρίσκεται πίσω από τις ερμητικά κλειστές πόρτες των φυλακών.
Κάποιοι εκτιμούν ότι επιλέγοντας την απεργία πείνας ως μέσο αγώνα για την απελευθέρωση μου, τιμωρώ τον εαυτό μου, εγώ όμως πιστεύω ότι θα τιμωρούσα πραγματικά τον εαυτό μου αν άφηνα αυτή την αδικία που γίνεται εις βάρος μου να συνεχιστεί. Αν παρέμενα αδρανής ακόμα μια μέρα μέσα. Από την πρώτη κιόλας μέρα της απεργίας, κάθε λογής αρμόδιοι έτρεξαν να αποδυναμώσουν και να υπονομεύσουν αυτό που κάνω. Χαρακτηριστικά ο εισαγγελέας των φυλακών Κορυδαλλού βιάστηκε να με απειλήσει ότι αν συνεχίσω την απεργία θα αναγκαστούν να προχωρήσουν σε υποχρεωτική σίτιση. Παρ’ όλα αυτά - και κλείνοντας – εγώ είμαι αποφασισμένος να συνεχίσω, έως ότου τερματιστεί η ομηρία μου. Ότι έχω είναι το σώμα μου. Ότι διεκδικώ είναι η απελευθέρωση του. Όλα τα άλλα δεν φυλακίστηκαν ούτε ένα λεπτό.

Ταράσιος Ζαντορόζνι 04/12/2006 Γ΄ πτέρυγα δικαστικών φυλακών Κορυδαλλού. "




"Είμαι ο Γεράσιμος Κυριακόπουλος. Βρίσκομαι προφυλακισμένος στις Φυλακές Κορυδαλλού, κατηγορούμενος για τα επεισόδια της 6ης Μάη του 4ου Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Φόρουμ.

Λίγα πράγματα για την υπόθεση μου έχουν ως εξής: Το απόγευμα της 6ης Μάη στο Θησείο, όπου δεν έγινε κανένα επεισόδιο, έξι αστυνομικοί της ομάδας Μ.Α.Τ. έκαναν έξι τυφλές και αναιτιολόγητες συλλήψεις, μία από τις οποίες ήταν η δική μου. Αφού με συνέλαβαν χωρίς να έχω δώσει κάποιο δικαίωμα,πίστεψα ότι κάνανε απλές προσαγωγές υπόπτων, γνωρίζοντας την κατάσταση που είχε δημιουργηθεί εκείνη την ημέρα. Όμως, όπως καταλαβαίνετε, γράφοντας σας αυτό το γράμμα, τελικά τα πράγματα δεν ήταν έτσι.

Έτσι, αργότερα, πηγαίνοντας με στη Γ.Α.Δ.Α., χωρίς κανένα στοιχείο, χωρίς καμία απόδειξη, οι αστυνομικοί μου έδωσαν ένα χαρτί να υπογράψω, το οποίο είχε ένα βουνό κατηγορίες. Βέβαια, οι αστυνομικοί για να στηρίξουν τις κατηγορίες αναφέρουν στα έξι πανομοιότυπα κατηγορητήρια τους ότι οι συλλήψεις δεν έγιναν στο Θησείο, αλλά στην Πλατεία Μοναστηρακίου, όπου έγιναν επεισόδια, παρουσιάζοντας μας σα μια ομάδα που τους επιτέθηκε.

Έτσι χωρίς κανένα αληθινό στοιχείο, πηγαίνοντας αργότερα στην ανακριτική διαδικασία, μου αποδόθηκαν σοβαρές κατηγορίες όπως απόπειρες ανθρωποκτονίας και προμήθεια και κατοχή 50 εκρηκτικών βομβών κοι χωρίς να είμαι ύποπτος φυγής ή να έχω παρελθόν σε τέτοιες παρόμοιες καταστάσεις (πώς άλλωστε;),διατάχτηκε η προφυλάκιση μου. Έτσι βρίσκομαι χωρίς κανένα αληθινό στοιχείο προφυλακισμένος στις Φυλακές κορυδαλλού,αντιμετωπίζοντας σοβαρές κατηγορίες.

Στη συνέχεια, οι αιτήσεις αποφυλάκισης που έκανα απορρίφθηκαν συνεχίζοντας την κράτηση μου στις φυλακές χωρίς κανένα αληθινό στοιχείο. Έτσι προβληματίζομαι και αναρωτιέμαι πώς μπορώ εγώ, ένας απλός άνθρωπος, να αποδείξω -μη έχοντας καμία απόδειξη παρά μόνο το λόγο μου για αυτά που βίωσα- το αντίθετο απέναντι σε έξιαναληθείς κατηγορίες αστυνομικών. Μάλλον δεν μπορώ. Έτσι,ευρισκόμενος σε απόγνωση και μη έχοντας άλλο τρόπο να αντεπεξέλθω απέναντι σε όλες αυτές τις αναληθείς κατηγορίες που μου απέδωσαν και γνωρίζοντας -παρά τα σοβαρά προβλήματα υγείας που έχω (όπως ρήξη νεφρού και ρήξη σπλήνας)- ότι αυτό που θα κάνω μπορεί να μου στοιχίσει τη ζωή μου, ξεκινάω απεργία πείνας διαμαρτυρόμενος για τις αναληθείς κατηγορίες τις οποίες μου απέδωσαν και ζητώντας την άμεση αποφυλάκιση μου μέχρι να εκδικαστεί η υπόθεση μου.

Γεράσιμος Κυριακόπουλος



TO OTI ZO SE MIA KOINWNIA POY KATAPATA TOYS NOMOYS THS KAI TIS ZOES TON POLITWN THS ENW YPOKRITIKA FRITTEI GIA THN EKTELESH TOY SADAM, KAI TA MME KANOYN ORKO SIWPHS GIA TON ARGO 8ANATO KAI TIS ANHKESTES VLAVES POU PROFANWS EXOUN HDH EPEL8EI MOY FAINETAI EKSAIRETIKA ANHSYXHTIKO...

EYXARISTO TON FILO CHRISTO POY ME PAREPEMPSE STO http://athens.indymedia.org/ OPOU VRHKA TIS EPISTOLES KAI TH FOTO.

20 comments:

Zaphod said...

Εγώ μαζί σου και συμφωνώ κορίτσι μου... Εδώ που φτάσαμε αν υπερασπίζεσαι τους νόμους του κράτους σου, τα ανθρώπινα δικαιώματα και άλλα τέτοια...χαριτωμένα είσαι αναρχικός, αριστερός, έξω αριστερός, σατανιστής, μέσα δεξιά, μπακ χαφ, τρομοκράτης, τα πάντα εκτός από ΛΟΓΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ!!!!

Vromios said...

Εγώ φιλενάδα δεν είμαι ανθρωπιστής και δεν με πολυνοιάζει αν πεθάνουν της πείνας αφού είναι επιλογή τους. Με εκπλήσουν δυο πράγματα σε αυτή την ιστορία, το ένα ευχάριστα και το άλλο δυσάρεστα:

1ον, η μαγκιά των δύο, η εσωτερική τους δύναμη ιδιαίτερα όταν αυτό που κάνουν το κάνουν σε μια εποχή απόλυτου πνευματικού λίπους και κοινωνικής αρτηριοσκλήρυνσης...

2ον, οι πορδές των "ανθρωπιστών της δημοκρατικής αριστεράς" με τις οποίες προσπαθούν να καλύψουν την δειλία και τη φτώχεια τους

Ντεφι said...

είναι δυσδιάκριτα τα όρια μεταξύ κραυγής και τσιρίδας για μένα στα εν λόγω θέματα.

...και συνεχίζω να παρατηρώ,


φιλί

ATHENA said...

VRE NTEFAKI MOY POIA TSIRIDA?
EDO MILAME GIA AKRA TOY TAFOY SIOPH... MATCHS MOUTCHS

ADELFE DEN KSERO ...

ZAP ETSI TO VLEPO KI EGO!-)

o kairos said...

Αθηνα,εκτος απο τα blogs υπαρχουν και οι εφημεριδες,που φωναζουν γιαυτο.Διαβαζει κανεις σας;Υπαρχουν καποια κομματα,που τρεχουν γιαυτο.Τα παρακολουθει κανεις σας;Υπαρχει ενας δικηγορικος συλλογος που τρεχει γιαυτο.Τον παρακολουθει κανεις σας;Υπαρχει το Φορουμ και το Δικτυο,που τρεχουν γιαυτο.Τα ακολουθει κανεις σας;Τα πιο πολλα επεισοδια μεταξυ αναρχικων και αστυνομιας τους τελευταιους μηνες εγιναν γιαυτο.Το ξερει κανεις σας;Για τη συγκεκριμενη ιστορια μιλαω.
Ευγε.Αξιεπαινη η διαρκης φωνη σου.Πολυ περισσοτερο που ειναι και αδολη και ακαπελλωτη.Αλλα,το blog δεν ειναι η ζωη.Και οι μαχες του καθενος δινονται εκει που επιλεγει καθενας να δοθουν.Κι αυτο θα πρεπει καποιος που ξερει τι ειναι σεβασμος να το σεβεται.
Τα γραφω με την αγαπη που σου εχω και με την ευχη να παραμεινεις στις επαλξεις των αγωνιζομενων για δικαιοσυνη και πολιτισμο.Χωρις το δογματισμο του νεοφωτιστου.

o kairos said...

Σκεφτηκες,οτι αρκετοι απο εδω μπορει να συμμετεχουν σε κατι απο ολα οσα σου ανεφερα πιο πανω;Με τ ονομα τους κι ολας.

ATHENA said...

GLYKE MOY GIORGO NIO8O THN ANAGH NA TONISO OTI DEN SE PERILAMVANO STOYS KALTSONOSKISTES BLOGGERS;-)

A PART CA OYDEN SXOLION ...

πρκλς said...

Βασικά άλλα μπήκα να γράψω, αλλά είδα το σχόλιο του "o kairos" και λέω να σχολιάσω αυτό.

Καλά τα λέει, επαναλαμβάνοντας τη φράση "τα ξέρει κανείς σας"? Και έχει δίκιο.

Αλλά έχω την εντύπωση ότι αυτός είναι και ο σκοπός της Αθηνάς, κάτι σε στυλ "να καταδείξει ότι στην εποχή της ρέουσας πληροφορίας, πολλοί συμπολίτες αγνοούν το ζήτημα". Και να αναρωτηθεί, πως στην ευχή δικαιολογείται στις μέρες μας τέτοια άγνοια.

Κατά τη γνώμη μου, μέχρι εκεί φτάνουν τα όρια ενός μπλογκ. Να βάζει τέτοια ερωτήματα.

Τα υπόλοιπα, τα πιο πρακτικά σχετικά με συμπαραστάσεις κλπ, όντως είναι ζήτημα της "πραγματικής ζωής", η οποία βεβαίως και είναι εκεί έξω...

o kairos said...

Αθηνα μου,σ ευχαριστω,αλλα δεν υπερασπιζομαι μονο τον εαυτο μου απεναντι στο σχολιο σου.Υπερασπιζομαι οσους αφορα εδω μεσα στη blogosfaira,,που μιλανε για πολιτισμο και ρηξεις και αντιδραση και ενεργοποιηση πολιτων,που τους παιρνει η μπαλλα σου,χωρις να ξερεις τι κανουν στην αληθινη τους ζωη και χωρις να τους δινεις το δικαιωμα να διαφωνουν κι ολας με τους δυο προφυλακισμενους.Ή και να φοβουνται να εκφραστουν.Δεν ειναι ολοι οι ανθρωποι ηρωες και συγκρουσιακοι.Αλλα το blog με την ψευδωνυμια μπορει να τους απελευθερωνει λιγο.Οσο αντεχει ο καθενας.Δεν ειναι πιο δικαιη αυτη η οπτικη;

ATHENA said...

MA FYSIKA GIWRGO MOY, EINAI AYTONHTO AYTO KAI SAN TETOIO PARELHF8H ENOEITAI POS
KI EGO AYTO KANO BLOGARONTAS: APELEY8ERONOMAI LIGO OSO MOY EPITREPEI O EAYTOS MOY ;-)))

Ασκαρδαμυκτί said...

Κοίτα Αθηνούλα, μπορεί να είσαι αναρχικιά με την ευρεία έννοια!
Υπό την έννοια αυτή (την ευρεία) αναρχικός ήταν κι ο Χριστός που έλεγε ότι θα γκρεμίσει το ναό και θα τον ξαναχτίσει σε τρεις μέρες...

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Αν κανείς επιλέγει να δίνει ΚΑΙ πολιτική χροιά στο ιστολόγιό του και να προβάλλει τακτικά τις πολιτικοκοινωνικές του αντιλήψεις, τότε ναι, ΟΦΕΙΛΕΙ να δείξει τις ευαισθησίες του και να φωνάξει και για τους ατυχείς αυτούς απεργούς πείνας και να πει τι έχει και τι δεν έχει κάνει.
Άλλο θέμα το τι κάνουν οι εφημερίδες, τι γράφουν οι δημοσιογράφοι, πώς αγωνίζεται ο α' ή β' επαγγελματικός Σύλλογος. Εδώ βρισκόμαστε στο χωριό των ιστολογίων και μιλάμε με όρους ιστολογίων, ως ιστολόγοι σε ιστολόγους, αγαπητέ Καιρέ. Από αυτή την άποψη μιλά και φωνάζει η Αθηνά για τους δυό συνανθρώπους μας και από αυτή την άποψη διαμαρτύρεται, γιατί κανείς άλλος από μας δεν "επαναστατεί". Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να γνωρίζουμε τι κάνει και πώς δρα στην πραγματική του ζωή ο κάθε ιστολόγος - μόνο την "ιστολογική" του συμπεριφορά και δράση μπορούμε κι έχουμε δικαίωμα να κρίνουμε από εδώ.
Η ιστορία αυτή, την οποία, ομολογώ, από την Αθηνά έμαθα, με έχει για μιαν ακόμη φορά ταράξει ως άνθρωπο, πολίτη, Νομικό. Βλέπω με πόσην ευκολία άνθρωποι, που ασφαλώς δεν είναι ύποπτοι τελέσεως νέων εγκλημάτων ή φυγής στο εξωτερικό, θεωρούνται εκ προοιμίου τέτοιοι - άρα και ένοχοι - όχι από την Αστυνομία (που μπορεί εξ ορισμού να είναι καχύποπτη), αλλά από την Δικαιοσύνη, η οποία πρέπει να βλέπει με άλλα μάτια ή μάλλον δεν πρέπει να έχει καθόλου μάτια και να κρίνει εξισορροπητικά. Το είδαμε και στην περίπτωση του Άρη Δαβαράκη, όπως το είδαμε και το βλέπουμε καθημερινά σε πολλές ακόμη περιπτώσεις ανθρώπων, που προφυλακίζονται για το τίποτε, ενώ μένουν έξω μεγάλα ψάρια, που ξέρουν ή μπορούν να τρυπούν τα δίχτυα, και μετέχουν ανενδοίαστα στην κοινωνική ζωή και στα τηλεοπτικά πάνελ.
Και αυτοί καλώς κάνουν και ενδοιασμό ή τσίπα δεν έχουν! Οι δημοσιογράφοι, που τους προσκαλούν; Εμείς, που τους βλέπουμε ή τους χαιρετάμε ή πάμε στα μαγαζιά τους και στα γραφεία τους;

ATHENA said...

ASKAR MOY
OYTE XRISTIANH EIMAI
KOXLAZW STIS AMFIVOLIES MOY

ASTEROEIDH MOY S'EYXARISTW
ETSI AKRIVWS TO VLEPW
KAI PISTEYW OTI O GIWRGOS TO KSEREI;-)



YG. OI KOYMPAROI TOY KARTEL ME TA DIS DEN EMEINAN OYTE 2 MHNES PROFYLAKISMENOI (EKSISOY DEN KRINW TO A8WOI ENOXOI, TON BRUCCELEZO POY PHRE TO MATI MOY NA LEEI THN DIKH TOY EKDOXH TON PISTEPSA GIA NA PW THN ALH8EIA, OI ALLOI PREPEI NA EINAI PSILOLERES, ETSI APO THN AURA OPWS TOYS EKOPSA, ISWS OMWS KI AYTOI NA EXOYN APO MIA PISTIKH ISTORIA NA DIHGH8OYN, TESPA EIPAME A8WOI ENOXOI PEU IMPORTE...)

o kairos said...

Αστεροειδη,τα ιδια λεμε.Απλως λεω στην Αθηνά να μην την πεφτει συλληβδην σε συνblogers και τους αδικει.

Vromios said...

Να υπογράψω το σχόλιο του αστεροειδή χωρίς καμιά προσθήκη... Γεια σου ρε Άστερ!

(Να πω επίσης, πως από φιλελεύθερους αστούς όπως ο αστεροειδής, οι σημερινοί νερουλοί αριστεροί πολλά έχουν να διδαχτούν...)

ATHENA said...

KAIRE DEN KANW PROSWPIKH EPI8ESH SE KANENAN :-)

EPIMENW OMWS NA DHLWNW CHOCKARISMENH APO THN ANALGHSIA TWN SYNBLOGGERADWN ...

KAI DEN MPORW NA PISTEPSW PWS AN TO 8EMA EPAIZE STA DELTIA TWN 8 (OPWS 8A HTAN TO FYSIKOLGIKO KATA THN TAPEINH MOY GNWMH) OI SYNADELFOI BLOGGERS 8A AKOLOUTHOYSAN THN IDIA MOUGKH TAKTIKH ...

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Καιρέ, εμείς μπορεί να λέμε τα ίδια. Όχι, όμως, και πολλοί άλλοι συνάδελφοί σου, φοβάμαι. Και σίγουρα όχι πολλοί συνάδελφοι δικοί μου, Νομικοί ή Δικηγόροι και Δικαστές!

Βρόμιε, ο λόγος σου με χόρτασε! Ευχαριστώ.
Η ταμπέλα η δική μου - και της Αθηνάς νομίζω (παίρνω το θάρρος, δηλαδή) - γράφει απλώς ανθρωποκεντρισμός. Μου φτάνει αυτό.

άσκεπος said...

Χίλια μπράβο σε όλους αυτούς που δραστηριοποιούνται και κυρίως σε όλους εκείνους που το κάνουν με κίδυνο να βρεθούν στη θέση τους.

άσκεπος said...

Στη θέση των "3" εννοώ.

Anonymous said...

Thanks to my father who informed me concerning
this webpage, this weblog is actually awesome.


Also visit my site anti cellulite treatment