Tuesday, July 03, 2007

ΕΠΕΙΓΟΝ ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΑΣ ΠΑΕΙ!

ΑΠΟ ΤΗ ΛΙΣΤΑ ΤΗΣ ΑΝΑΔΑΣΩΣΗΣ
UPDATE

Λοιπόν, μίλησα και με τον Τάσο Μαστροθόδωρα(6974032300). Μου είπε να
πάμε ακόμα και χωρίς εργαλεία. Να πάρουμε οπωσδήποτε νερά, και μόλις
φτάσουμε με το αυτοκίνητο στο τελεφερίκ να τον πάρουμε τηλέφωνο για να
βρεθούμε όλοι μαζί! Κάντε και σεις το ίδιο(όποιος ενδιαφέρεται). Θυμίζω
τζιν και αρβύλες. Όποιος δεν μπορεί να έρθει σήμερα ίσως χρειαστεί
αύριο! Πάρτε και κάνα παξιμαδάκι!

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: ΑΝΕΤΟ ΤΖΗΝ ΚΑΙ ΑΡΒΥΛΑΚΙΑ ΜΗΝ ΠΑΤΕ ΜΕ ΣΟΡΤΣ ΚΑΙ ΣΑΝΔΑΛΙΑ
ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΑΣ ΠΑΡΕΙ ΤΣΑΠΑ ΚΑΙ ΦΤΥΑΡΙ, ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΞΗΡΑ ΤΡΟΦΗ
ΕΓΩ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΜΑΙ ΜΠΛΟΚΑΡΙΣΜΕΝΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ



Αντιγράφουμε μήνυμα του Νίκου Κωστόπουλου, στελέχους της ENCO ΕΠΕ.
Παρακαλούμε τουλάχιστον ενημερώστε όσους περισσότερους μπορείτε.


ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗ ΧΟΥΝΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 20 ΜΙΚΡΟΕΣΤΙΕΣ ΜΕΣΑ ΣΕ
ΖΩΝΤΑΝΟ ΔΑΣΟΣ ΠΟΥ ΣΙΓΟΚΑΙΝΕ. ΑΝ ΓΥΡΙΣΕΙ Ο ΑΝΕΜΟΣ ΣΕ ΝΟΤΙΟΔΥΤΙΚΟ ΚΑΙ
ΦΟΥΝΤΩΣΟΥΝ Η ΦΩΤΙΑ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ ΦΛΑΜΠΟΥΡΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΟΡΟΜΗΛΙΑ-ΜΕΣΣΙΑΝΟ
ΝΕΡΟ-ΑΓ.ΠΕΤΡΟ ΚΑΙ ΜΟΛΑ. ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΔΡΥΜΟΥ
ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΕΙ. ΟΠΟΙΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΕΧΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΝΑ
ΠΑΡΕΙ ΜΙΑ ΤΣΑΠΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΦΤΥΑΡΙ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΕΛΕΦΕΡΙΚ ΝΑ
ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΦΑΡΑΓΓΙ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΙ ΕΣΤΙΕΣ ΝΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΙ. ΑΥΤΗ Η
ΔΟΥΛΕΙΑ ΘΕΛΕΙ ΧΕΡΙΑ, ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΑΜΕΣΗ ΔΡΑΣΗ. ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΤΡΙΑ 24ΩΡΑ
ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΣΚΟΠΟΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ 10
ΑΤΟΜΩΝ ΤΗΣ ΕΜΑΚ.



ΣΗΜΕΡΑ-ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ



ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ ΤΟ ΤΗΛ. ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ 6979 985913
Κωστόπουλος Νίκος

No comments: