Monday, July 21, 2008

ΕΥΓΕ ΣΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΠΟΡΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΣΤΡΑΤΗΓΟ

ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΕΚΠΛΗΞΗ ΜΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΣΤΟ ΓΡΑΜΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΟ ΜΟΥ ΣΗΜΕΡΑ,
Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΟΡΟΥ ΔΙΕΨΕΥΣΕ ΤΟΥΣ ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΟΥΣ,
ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΗΚΕ ΑΜΕΣΑ ΣΤΑ MAILS ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕ, ΟΧΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΠΡΩΤΗ, ΙΣΩΣ ΓΙΑΤΙ ΥΠΕΓΡΑΨΑ ΜΕ ΛΙΝΚ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΛΗΟ, ΑΛΛΑ ΣΤΟΝ SWELL ΠΟΥ ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΤΟΥ ;-)

ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ.

1. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ ΠΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΕΙ ΤΟΝ ΑΤΥΧΟ ΛΗΟ ΚΑΙ ΑΝΕΛΑΒΕ ΤΑ ΕΞΟΔΑ

2. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΜΥΝΗΣΗ ΚΑΤ'ΑΓΝΩΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΙΖΩΣΕ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΡΑΣΤΕΣ.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙΣ ΔΥΟ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΣΤΟΥ SWELL

ΚΑΙ ΛΕΩ ΔΥΟ ΔΙΟΤΙ ΑΡΧΙΚΑ ΝΟΜΙΖΕ ΟΤΙ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΣΤΑΝ ΣΕ ΑΛΛΟ ΘΛΙΒΕΡΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΗΣ ΣΚΥΛΟΥ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΣΥΜΒΕΙ ΠΡΟ ΚΑΙΡΟΥ ΣΤΟΝ ΠΟΡΟ, ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΕΜΑΘΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΗΟ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΕΚΑΝΕ ΤΙΣ ΔΕΟΥΣΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕ ΣΤΟΝ SWELL!

ΣΤΑ ΣΥΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΟΤΙ ΑΣΧΕΤΩΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙ ΑΙΘΟΥΣΑ ΣΤΙΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΦΙΛΟΖΩΙΚΕΣ ΓΙΑ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ ΖΩΩΝ!

18 comments:

patsiouri said...

Mετά την πρόταση του ΒΙΟΛΙΣΤΗ να υιοθετήσει το Λήο, είναι το δεύτερο πιο ευχάριστο πράγμα που διάβασα σήμερα (έχω βρει ένα wireless εδώ στα βουνά που το πληρώνω 7 ευρώ την ώρα για τα μάτια του Λήο και μόνο...)

Χίλια, εκατομμύρια μπράβο στον κύριο Στρατηγό.

Σ'ευχαριστώ κι'εσένα Αθηνά που απαντούσες στο μπλόγκ μου, δεν ξέρεις πόσο άγχος είχα.

Αισθάνομαι πολύ περήφανη που είμαστε τόσοι πολλοί...

Θα τα ξαναπούμε την Τετάρτη, πραγματικά σ'ευχαριστώ πολύ...

patsiouri said...

Δεν είμαι στη θάλασσα,στα 2000 υψόμετρο είμαι και τουρτουρίζω...

ATHENA said...

ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΑ ΗΜΑΣΤΑΝ ΣΚΟΡΠΙΟΙ

ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΜΑΣ ΒΟΗΘΑΕΙ ΝΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΣΚΟΡΠΙΟΊ;-)

ΕΓΩ Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΤΣΙΟΥΡΑΚΙ ΜΟΥ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΤΟ ΛΗΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΟΥ! ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ, ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ!

ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΥΠΕΡΟΧΑ!

Νικόλαος Παπουτσής said...

Καλησπέρα και καλη βδομαδα
Με μεγάλη μου χαρά είδα πως
σε μια τραγική ιστορία μετά
απο την ευαισθητοποίηση κάποιων
ανθρώπων τα πράγματα μπορούν
να αλλάξουν προς το θετικό
Αυτο και μόνο μας δίνει την δύναμη
να συνεχίσουμε να αντιδράμε

Μπράβο και στον δήμαρχο

τσίου!!!!

Aνεμος said...

μπραβο συνεχιζουμε ομως στειλτε και αλλα δεν ειμαστε στη ελλαδα ζωα αλλα δυστυχως πολλα ζωα εδω εχουν ποιο πολλες ευαισθησιες απο εμας

Pan said...

Καλησπέρα theoulini.

Παιδιά μην ενθουσιάζεστε υπερβολικά.

Περιμένετε πρώτα να δούμε τι θα γίνει τελικά και μετά αρχίζουμε τα συγχαρητήρια.

Μόλις βεβαιωθούμε, θα υπάρξει χρόνος για ευχαριστίες και άλλα τέτοια.

Theogr ο κηπουρός said...

Στα συν είναι ότι ενδιαφέρθηκε κάποιος αρμόδιος. Όσο για το σκυλί λυπηρό. Και απλά χωρίς υπονοούμενα θέλω να ρωτήσω πόσο σίγουρο είναι τον περίελουσαν και δεν πρόκειται για κάποιο ατύχημα. Έχω δει πολλά λόγω δουλειάς και γι’ αυτό ρωτάω.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ κ. ΔΗΜΑΡΧΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ!!!!!
και
στο ΒΙΟΛΙΣΤΗ για την επιθυμία του να υιοθετήσει το Λήο

Επιτέλους και ευχάριστα νέα!!!

Καλημέρα,
Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ATHENA said...

ΚΟΤΣΙΦΑ, ΟΠΩΣ ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΤΣΙΟΥΡΑΚΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ, ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΜΑΣ ΒΟΗΘΑΕΙ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΝΩΝΟΝΤΑΣ ΤΙς ΜΙΚΡΕΣ ΜΑΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ, ΚΑΤΙ ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΜΕ ;-)


ΑΝΕΜΕ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΑΝΑΙΣΘΗΤΟΙ ΓΥΡΩ ΜΑΣ. ΕΥΕΛΠΙΣΤΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΘΑ ΕΚΠΟΛΙΤΙΣΤΟΥΝ...


ΠΑΝΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ, ΕΓΩ ΕΣΤΕΙΛΑ ΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΔΙΑΤΥΠΩΝΟΝΤΑΣ ΣΑΦΩΣ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΜΟΝΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΥΡΕΣΗ ΤΩΝ ΕΝΟΧΩΝ. ΠΑΛΙ ΥΠΕΓΡΑΨΑ ΩΣ ΑΘΗΝΑ ΜΕ ΛΙΝΚ Σ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΣΤ. ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ. ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΟ ΟΤΙ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΑΝΕΛΑΒΕ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΚΑΙ ΚΑΤΕΘΕΣΕ Ο ΙΔΙΟΣ ΤΗ ΜΥΝΗΣΗ ΚΑΤ ΑΓΝΩΣΤΩΝ
(ΚΙ ΑΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΜΗΔΑΜΙΝΗ ΑΞΙΑ ΜΙΑΣ ΜΥΝΗΣΗ ΚΑΤ ΑΓΝΩΣΤΟΥ)ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΕΠΑΙΝΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΒΟΛΙΚΗ ΑΞΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.

Ο ΔΡΑΣΤΗΣ ΞΑΦΝΙΚΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΕΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΣΕ ΕΝΑ ΖΩΝΤΑΝΟ ΠΛΑΣΜΑ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΓΥΡΟ.
ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΠΩΣ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΘΕΩΡΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΤΠΤ. ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΓΕΛΑΣΕΙ ΟΠΩΣ Ο ΧΙΩΤΗΣ ΦΟΙΤΗΤΗς ΠΟΥ ΕΡΙΞΕ ΚΑΥΤΟ ΛΑΔΙ ΣΕ ΣΚΥΛΟ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΣΕ ΤΟ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑ ΤΟΥ ΣΤΟ YOUTUBE


ΤΗΕΟ, ΑΠΟ ΤΑ ΣΗΜΑΔΙΑ ΤΩΝ ΕΓΚΑΥΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥ ΛΗΟ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΕΣ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟς ΚΡΑΤΑΕΙ ΕΝΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΜΕ ΟΧΙ ΜΕΓΑΛΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΖΟΥΛΑΕΙ ΣΤΟΧΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΝΥΠΟΨΙΑΣΤΟ ΖΩΑΚΙ ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΟΙΤΑΕΙ ΚΑΤΑΦΑΤΣΑ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο ΛΗΟ ΤΟΝ ΠΛΗΣΙΑΣΕ ΜΕ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ, ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΛΟΘΡΕΜΜΕΝΟ ΑΔΕΣΠΟΤΟ ΠΟΥ ΘΕΩΡΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥς ΦΙΛΟΥΣ...
ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΟΝΟ ΤΟΥ ΔΕΝ ΑΠΟΣΥΡΘΗΚΕ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΠΗΓΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΒΟΗΘΗΣΑΝ.


ΓΛΑΡΕΝΙΑ ΜΟΥ ΣΥΓΧΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ. ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ!


ΦΙΛΙΑ

Aνεμος said...

να και παλη η δυναμη μας οποτε ενωνομαστε γινονται θαυματα.απλα ο δημαρχος πανικοβληθηκε με τα εμαιλ και ενηργησε.φοβουμενος τη κατακραυγη και τη δυσφημηση του νησιου.ατηενα με το τελευταιο σχολιο σου με καλυψες

Anonymous said...

Μόνο ένα μπράβο μπορώ να σου πω. Τίποτα άλλο. Τα υπόλοιπα ας τα πει ο χάρος στον υπεύθυνο.

faraona said...

Athena μου
μπραβο σου κοριτσι μου για ολη την προσπαθεια.


Ελα να κανεις κι ενα διαλειμμα τωρα στην Αψινθο καλε!?!
Αντε μου ελειψες .

patsiouri said...

Island αποθεώνω...

Να ψοφήσει ουρλιάζοντας το καθίκι.

Θέλω να παρακαλέσω να στείλετε όλοι mail και στο δήμαρχο Χανίων, περισσότερα στο swell.

ange-ta said...
This comment has been removed by the author.
ange-ta said...

γεια σου Αθηνά μου.

Φρίκη ο σκύλος!!!!!!!!!

patsiouri said...

Εχω ένα λίνκ από το facebook, έχει μαζευτεί πολύυυυυυς κόσμος εκεί μέσα συζητώντας κυρίως για το Λήο.

Ενας φίλος μου είπε πως ο δράστης έχει ήδη επικυρηχθεί από το δήμαρχο, ξέρεις κάτι????

Τώρα κοίτα μαλακία, εγώ δεν ξέρω να χρησιμοποιώ το facebook ούτε έχω λογαριασμό που νομίζω απαιτείται.

Αν εσύ η ο swell είστε λίγο πιο σχετικοί, ρίξετε μια ματιά, μου είπαν πως είναι πολύ οργανωμένη και ενημερωμένη ομάδα...

Eιμαι σίγουρη πως όλο και κάποιο όνομα θα έχουν για τη λίστα μας...

http://www.facebook.com/wall.php?id=30789065235

patsiouri said...

Aπό τη φιλοζωική έχει επικυρηχθεί
τελικά.

Unknown said...

θεουλίνι
πραγματικά είσαι μπλογκοπρενσές!
χαίρομαι για την εξέλιξη.
είχα τύψεις ότι ενώ είπα ότι θα τσοντάρω, έλειψα μέχρι τώρα τουλάχιστον από την όλη προσπάθεια (πάντα λείπω, γιατί είμαι ανεύθυνη)
πάω να δω και στο προηγούμενο ποστ

συγχαρητήρια για όλα!