ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΗΝ ΠΡΟΚΥΡΗΞΗ ΠΑΤΣΓΟΥΟΡΚ -ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΓΡΑΦΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΕΣΟΥΣΗΣ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ- ΤΗΝ ΠΡΟΚΥΡΗΞΗ ΠΟΤΑΜΟ ΚΑΙ ΣΚΑΛΩΝΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΟΥ Σ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΗ ΜΑ ΜΕΣΤΗ ΝΟΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΝΕΟΚΟΠΕΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΟΙ ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ ΠΥΡΗΝΩΝ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΟΡΓΗ, ΤΙΣ ΒΑΝΔΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΟΡΩΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΕΔΗΛΩΜΕΝΟ ΜΗΔΕΝΙΣΜΟ ΤΟΥΣ ΕΝ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΑΙΜΟΔΙΨΕΙΣ ΑΓΚΩΝΕΣ ΣΕΞΤΕΣ , ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΕΓΚΑΙΡΩΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΘΥΜΑΤΑ.
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΕΦΤΩ ΣΤΑ ΕΞΗΣ
"Οι περισσότεροι άνθρωποι όμως έχουν μάθει να ζουν με το φόβο για το αύριο, για αυτό θέλουν την ασφάλεια μιας σίγουρης πρότασης για να καταπραΰνει τις ανασφάλειες τους. Ο φόβος μπροστά στην ακαθόριστη τροπή που μπορεί να πάρει η ζωή είναι η αιτία που κρατάει πίσω έναν ολόκληρο κόσμο, οι οποίοι παρόλο που είναι δυσαρεστημένος με αυτό που ζει δε τολμά να το αλλάξει.
Αντίθετα εμείς ως μια τάση του νέου αντάρτικου πόλης, μας ελκύει αυτό το άγνωστο που αν είναι λυτρωτικό και απελευθερωτικό, θα το απολαύσουμε ,αν όχι θα το πολεμήσουμε ξανά, συνεχίζοντας την άγρια χαρά της αναζήτησης.
Έτσι και για την εκπαίδευση δεν προτείνουμε ούτε εναλλακτικά προγράμματα διδασκαλίας, ούτε ελευθεριακά σχολεία. Δεν πιστεύουμε στην υποχρεωτική διδασκαλία ούτε καν των βασικών γνώσεων. Σε έναν μελλοντικό επαναστατικό χωροχρόνο ίσως να αισθανόμαστε περισσότερο και να σκεφτόμαστε λιγότερο. Δεν υπάρχει κάποια συνταγή. Κάποιοι μπορεί να μην θέλουν να διαβάζουν και να γράφουν γιατί τους αρέσει να ατενίζουν την θάλασσα, να έχουν για σπίτι τους το δάσος και για στέγη τους τα αστέρια
Στην τελική, τον κόσμο της γνώσης και της επιστήμης τον γνωρίζουμε καλά... Εργαστηριακοί ιοί, πυρηνική ενέργεια, χημικά όπλα, περιβαλλοντολογική μόλυνση, δημιουργήθηκαν μέσα στα εργαστήρια της γνώσης και της λογικής. Εμείς μιλάμε για μια άλλη γνώση ακαθόριστη, απρόβλεπτη και απεριόριστη. Μια γνώση μέσα από την βιωματική αναζήτηση, το πείραμα, την επιθυμία, το παιχνίδι....
Μια γνώση που δε θα ελέγχεται από βασικούς κανόνες αλλά θα είναι μια αυστηρά προσωπική υπόθεση του καθενός μας, μιας υπόθεσης πνευματικής αναζήτησης και πρακτικής γνώσης.
Επίσης θεωρούμε την αυτομόρφωση πέρα και ενάντια στο εξουσιαστικό περιβάλλον, θεμελιώδη για τη Ζωή. Ανιχνεύουμε τα ενδιαφέροντά μας, διευρύνουμε την οπτική μας. Αυτομορφωνόμαστε για την δικιά μας απόλαυση και χαρά. Διαρρήγνυουμε τα καλούπια της εκπαιδευτικής γνώσης και εξειδίκευσής δημιουργούμε τα δικά μας πεδία πεδία διεύρυνσης και τα δικά μας αισθητήρια χωρίς έλεγχο ή αφομοίωση. Ως γνήσιοι αλήτες της ζωής περιστρεφόμαστε για να ανακαλύψουμε τον κόσμο και τον εαυτό μας εφαρμόζοντάς την φιλοσοφία στην πράξη."
ΚΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ, ΚΥΡΙΑ ΑΝΝΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ, ΠΟΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟΠΑΙΔΟ ΔΕΝ ΘΑ ΓΟΗΤΕΥΤΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ "ΜΗΔΕΝΙΣΤΙΚΟ" ΟΡΑΜΑ ΠΟΥ ΞΕΔΙΠΛΩΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙ ΑΝΤΙΠΡΟΤΑΣΕΩΣ?
ΚΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΗΔΕΝΙΣΤΡΙΑ, ΕΛΠΙΖΩ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΤΟΙΜΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ -ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΚΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ- ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ, ΝΑ ΕΜΠΝΕΥΣΤΟΥΝ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΝΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΤΥΠΩΝΟΥΝ ΟΙ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΔΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΣΑΡΟΛΕΣ, ΑΛΛΙΩΣ ΦΟΒΑΜΑΙ ΠΩΣ ΟΙ ΦΡΑΞΙΕΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΦΡΑΚΤΑΛΣ.
3 comments:
νΑ ΜΑς ΕΡΘΕΙς ΜΗΝ ΠΕΙς ΟΧΙ.νΑΙ?
Κοιτα εδω:Faraona
φΙΛΙ!
Πλάκα κάνεις, έτσι?
:-)
Για τα δυό μάτια κάρβουνα που δεν θα ξεχάσω ποτέ!
Νασαι καλά καισ ευχαριστω.
Post a Comment