Thursday, August 31, 2006

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ



Τρεχω για διαβατηρια, δικο μου και του παιδιου, πηγα στο τμημα 12 το μεσημερι, ευελπιστωντας μεχρι τις 9 το βραδυ που δεχονται να καταφερω να καταθεσω τα δικαιολογητικα. Το μηχανακι μου εδωσε τον αριθμο 156 και εγραφε απο κατω χρονος αναμονης 48 λεπτα. Παραξενευτηκα γιατι ειχε περι τα 50 ατομα διασπαρτα σε διαδρομους, προθαλαμους, σκαλακια χωρις να υπολογισω αυτους που περιμεναν στα περιξ πεζοδρομια.

Ευτυχως καποιος παλιος με ειδε και με λυπηθηκε,
"τι νουμερο εχετε;" "156" "δεν θα περασετε σημερα"
αποφασισα να το ψαξω το θεμα, παω να ρωτησω τους αρμοδιους.
Πλαι στην πορτα ενα σημειωμα μου κοβει τα φτερα.

ΑΡΙΘΜΟΙ ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ 120 ΔΕΝ ΘΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ

ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΩΣ ΤΟ 120 ΘΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΟΥΝΤΑΙ

ΣΤΙς 19:30 ΑΝ ΘΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΟΥΝ

Χτυπησα και μπηκα.

Τρια οργανα καθονται στα γραφειακια τους, το ενα οργανο εχει πελατη,
τα αλλα υποθετω βρικονται εκει για να προφυλαξουν
την σωματικη ακεραιοτητα του ενος σε περιπτωση που
εξαγριωθει καποιος πολιτης με την απορριψη της φωτογραφιας του
διοτι ενα αμυδρο χαμογελο πλαναται στο βλεμμα του,
ή επειδη μια ατιθαση τουφα κρυβει το λοβο του αυτιου του.


Μου ξεκαθαρισαν οτι δεν προκειται να περασω σημερα
και οτι το νουμερο δεν μεταφερεται στην επομενη μερα.

"ελατε αυριο νωριτερα."

Θυμαμαι κατι ρεπορταζ σε ΙΚΑ με ταλαιπωρους συνταξιουχους να λενε
"ειμαι εδω απο τις 4:30, πηρα το νουμερο 17, ελπιζω να με δει ο γιατρος"

No comments: