Tuesday, August 29, 2006

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ vs BLOG

Παραδοσιακα το ημερολογιο είναι το πιο μυχιο κομματι του εαυτου μας, σ' αυτό καταθετουμε τις πιο κρυφες μας σκεψεις και μονο η ιδεα να το δουν αδιακριτα ματια
στοιχειωνει τους χειροτερους εφιαλτες μας.

Τη μερα που εκλεινα τα 10 μου χρονια, η μαγικη μαμα μου
μου χαρισε ένα ημερολογιο δεμενο με σκουρο μωβ βελουδο
κεντημενο με μικρα χρυσοροδινα μπουκετακια.

Το κλου όμως ηταν ότι ειχε ΛΟΥΚΕΤΟ.


Μεσα στην αντιστροφη των παντων που ελαχε στη γενια μας να ζησει
Φτασαμε στο μπλογκ, το ημερολογιο σε δημοσια θεα.

Είναι διαστροφη, πώς να το κανουμε. Διαστροφη χαρακτηριζεται η αποκλιση από το μεσο ορο, το κοινως αποδεκτο ως φυσιολογικο.*
Εδώ όμως εχουμε ένα φαινομενο χιονοστιβαδας, οποιος μπορει να χειριστει στοιχειωδως το πληκτρολογιο σπευδει να βγαλει τα σωψυχα του στη φορα.
Μιλαμε λοιπον για ένα νέο μεσο ορο.



Μην ειν’ημερολογιο?
Μην είν’ τσατ?
Μην είν’ φορουμ?

Όχι είναι το μπλογκ!




*οι εννοιες “κοινως αποδεκτο” και “φυσιολογικο”
σηκωνουν τομους αναλυσεων,
αλλα για την οικονομια της κουβεντας
ας τις καταπιουμε αμασητες εδώ.

7 comments:

ralou said...

Όλοι χρειάζονται κάποτε ένα βήμα για να βγάλουν τα εσώψυχα τους!

Δεν σου έχει τύχει ATHENA να εκμυστηρευτείς σε ξένους ανθρώπους;
Είναι η ψευδαίσθηση ότι τα λες σε κάποιον που δεν μπορεί να σε πληγώσει γιατί δεν ανήκει στους ανθρώπους που θα συναντήσεις και αύριο.
Πάντως έχω την εντύπωση ότι στα blogs περισσότερο κυκλοφορούν περσόνες παρά πραγματικοί άνθρωποι.
Η ανωνυμία το εξυπηρετεί πολύ αυτό.

Α! και πολλοί επίδοξοι συγγραφείς που κάνουν test drive στα γραπτά τους !
;)

ATHENA said...

ΚΑΛΩΣΤΗΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΡΑΛΟΥ :)

ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΣΕΙ ΛΙΓΟ ΣΤΟ ΝΕΤ
ΞΕΡΕΙ ΠΟΣΟ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΑΝΩΝΥΜΙΑ, ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΣΤΟΥς ΟΠΟΙΟΥς ΑΝΟΙΧΤΗΚΕΣ ΑΥΡΙΟ...

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥ ΣΤΑΜΑΤΟΥΝ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΣΟΝΑΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΕΧΩ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΠΩ...

ΑΛΛΑ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ, ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙΡΟ,
ΠΩΣ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΡΥΕΣ ΝΥΧΤΕΣ ΤΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ ;)

ΥΓ.
ΝΑΙ ΤΟ TEST DRIVE ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΠΟΓΚΣ

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Δεν θα διαφωνήσω με την ralou. Δεν είμαι ούτε ιδιαιτέρως έμπειρος ούτε φανατικός της επικοινωνίας μέσω Διαδικτύου. Έχω, όμως, επίγνωση του ότι περισσότερο επικοινωνούν περσόνες παρά πραγματικοί, χειροπιαστοί, χαρακτήρες κι άνθρωποι. Έχει κι αυτό την γοητεία του - γι' αυτό και αποφεύγω συστηματικά να συναντηθώ στον πραγματικό κόσμο με διαδικτυακές γνωριμίες, για να μη απογοητευθώ, σε σχέση με την εικόνα, που μπορεί να έχω σχηματίσει, ή ακόμα και για να "προστατευθώ" εγώ. Είναι, λοιπόν, καλό να γνωρίζουμε τα όρια της δραστηριότητας αυτής κι ακόμη καλύτερο να μη την συγχέουμε με την πραγματική ζωή.
Από την άλλη πλευρά, οφείλω να ομολογήσω ότι ασφαλώς η ανωνυμία διευκολύνει το να εκτιθέμεθα λίγο ή πολύ περισσότερο απ' ό,τι συνηθίζουμε κι αυτό δεν είναι αναγκαστικά κακό - ειδικά όταν για εκείνους, που άλλον τρόπο, για να εκθέτουν εαυτόν ή τα γραπτά τους δεν αποδέχονται!!!

vromogato said...

αφού τα καταπιούμε αμάσητα μετά μπορούμε να τα ξεράσουμε ...σωστά???
καλημέρα

ATHENA said...

ΓΜΤ ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΑΡΒΑΡΙΣΤΙ ΛΕΓΕΤΑΙ DOG-PERSON,
ΕΧΩ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΜΑΖΕΨΩ ΗΔΗ 3 ΓΑΤΙΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ!)))

ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕΣ ΒΡΩΜΟΓΑΤΟ:)

ΣΩΣΤΟΤΑΤΑ!
ΑΦΟΥ ΤΑ ΚΑΤΑΠΙΑΜΕ ΑΜΑΣΗΤΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ ΠΟΥ ΞΕΡΝΟΒΟΛΑΜΕ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ;)


ΑΓΑΠΗΤΕ ΑΣΤΕΡΟΕΙΔΗ

ΠΡΟΣΩΠΟ vs ΠΡΟΣΩΠΕΙΟ

ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΕΠΟΜΕΝΟΥ ΠΟΣΤ, ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΕΙΟ ΚΑΙ ΟΥΧΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΟΠΩΣ ΑΜΑΣΗΤΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ;)
ΕΚΕΙ ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΞΩ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΩΝ:)

Μαύρος Γάτος said...

Μην είναι ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ REALITY ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ;;;;;

Σ;)))))

ATHENA said...

ΩΡΑΙΟ ΓΑΤΕ!

ΔΕ ΛΕΩ ΤΑ ΠΕΡΙ ΜΕΓΑΛΩΝ ΠΝΕΥΜΑΤΩΝ ΛΟΓΩ ΜΕΤΡΙΟΦΡΟΣΥΝΗΣ ;Ρ)))