Monday, July 16, 2007

ΑΠΟ ΤΗ ΛΣΙΤΑ ΔΡΑΣΗ ΤΩΡΑ

ΕΔΙΤ
Ο ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΛΙΣΤΑ

Τώρα πήρα τηλέφωνο στους εθελοντές Καισαριανής(210-7244042) και μου
είπαν ότι από το βράδυ θα ξεκινήσουν πεζοπόρα τμήματα για τον έλεγχο
των αναζωπυρώσεων. Εγώ θα πάω στο πλησιέστερο στο σπίτι μου
δασοφυλάκειο(δίπλα στο νεκροταφείο Παπάγου). Θέλουν εθελοντές και
υπάρχουν άτομα που θα μας συντονίζουν. Εννοείται ότι όποιος θέλει να
πάει καλό είναι να φοράει τζιν και αρβύλες(ή μποτάκια). Δεν ξέρω αν
χρειάζεται και ένα φτυάρι ή τσαπί!

ΠΑΝΤΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΝΑ ΦΤΥΑΡΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΝΕΡΟ ΜΑΖΙ ΣΑΣ



ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΣΤΗΝ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ

ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ
ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟ
ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΚΑΝΕΙ ΤΕΡΜΑ ΣΤΟΝ ΑΗ ΓΙΑΝΝΗ ΤΟΝ ΠΡΟΔΡΟΜΟ

ΩΡΑ 19.00-19.30



ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΧΩΡΟΙ


Πλατεία Λώλου Ηλιούπολη, έξω από τον φούρνο που έχει και χώρο,

πεντέμιση-έξι η ώρα να μαζευτούμε όσοι θέλουμε,μακριά, ανοιχτόχρωμα, στενά ρούχα, μπότες, μάσκες και γυαλάκια, όπωςστις πορείες, καλύτερα με μηχανάκια να φτάσουμε όσο κοντά γίνεται, συννενόηση από τώρα αν ξέρουμε κανένα προς τα πέρα, έξι και να φεύγουμε

Τί λέτε;
Ιδέες, προτάσεις, αντιρρήσεις, στα γρήγορα να οργανωθούμε

Η πλατεία είναι η τελευταία στην Ηλιούπολη πριν την Κατεχάκη, πρίν την
μεγάλη ανηφόρα,αν βοηθάνε αυτές οι πληροφορίες αυτούς που δεν την
ξέρουν..
φεύγω από δουλειά πειραιά τώρα, ελπίζω να είμαι στην ώρα μου εκεί, και
να βρώ και κανένα
Τα λέμεΠΑΕΙ ΚΑΙ Ο ΥΜΗΤΤΟΣ ΦΩΤΟ ΑΠΟ http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=736615

No comments: