Monday, November 06, 2006

Τα τραπεζια κι εγω

Οταν ημουν μικρη και υπανδρος εκανα μεγαλα τραπεζια.
Κι οταν λεω μεγαλα εννοω 24 ατομα καθιστα.

Σουπα, πρωτο πιατο, δευτερο πιατο, κυριως πιατο, τουλαχιστον απο τρεις γαρνιτουρες και τρεις σαλατες και βεβαιως δυο γλυκα.

Λουλουδια, κρυσταλλα, δαντελλες, ασημικα, κερια, ολο το σετακι.

Το μονο προβλημα ηταν το τραπεζι, δεν εχα 24αρι τραπεζι,
ενωνα λοιπον ολα τα τραπεζια του σπιτιου (με τις μοιραιες υψομετρικες διαφορες) δανειζομουν καρεκλες και απο τον γειτονα και οι αργοπορημενοι καθονταν σε σκαμπω, ντουλαπακια ενιοτε και στον καλαθο αχρηστων του γραφειου (αδειασμενο και αναποδογυρισμενο, ολα πρεπει να τα εξηγω)

Τρεις μερες κρατουσαν οι ετοιμασιες.
ΟΛΑ απο τα χερακια μου, εννοειται.
Μετα βγηκε η ταινια Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΠΑΜΠΕΤ
και ολοι αυτοι οι φιλοι μου τηλεφωνουσαν


ΑΘΗΝΑ ΣΕ ΕΚΑΝΑΝ ΤΑΙΝΙΑ


Πιο μετα χωρισα, οι φιλοι σκορπισαν και τραπεζι εχω να κανω χρονια.

Χτες ημουν καλεσμενη σ’ενα τραπεζι. Εφτιαξα τη σουπα κι ενας ευγενικος Κυριος (με Κ) σηκωθηκε απο το σπιτι που ηταν αραχτος, εχασε το ντερμπυ για να ερθη να με παρει με την κατσαρολα μου.

Φαγαμε, ηπιαμε, γελασαμε πολυ και στο τελος ενας αλλος Κυριος εκανε διανομη τις κυριες στα σπιτια τους.

Ενιωσα οτι ζω ξανα.
Ευχαριστω!

11 comments:

Leon / σουταχαπει said...

Εγώ ευχαριστώ Αθηνά...
Σπανίως συνοδεύω "κυρίες" με ξέπλεκα μαλλιά -κορίτσια, σαν την φίλη σου, αυτήν που μοιάζετε - ξέρεις...

Sofogreg said...
This comment has been removed by a blog administrator.
allmylife said...

Το "οι κυρίες προηγούνται" καταργήθηκε...
Όπως και η αίσθηση πως θάμενα μόνη...
Φιλιά Φίλη μου!!!

ATHENA said...
This comment has been removed by a blog administrator.
ATHENA said...

ΦΙΛΕΝΑΔΑ

ΟΙ ΦΙΛΕΝΑΔΕΣ ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΙ

ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΕ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΜΟΝΕΣ

ΣΤΟ ΚΟΙΝΟΒΙΟ ΘΑ ΓΕΡΑΣΟΥΜΕ ΕΙΠΑΜΕ;)))

NinaC said...

Έγώ άλλες σούπες δεν τρώω και σε κοινόβιο να πάτε εσείς, 'νταξ'??

ATHENA said...

ΚΑΛΑ ΕΣΕΝΑ ΝΑ ΜΗ ΣΟΥ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟΒΙΟ ΚΟΥΚΛΙ ΜΟΥ.

ΑΣΕ ΠΟΥ ΩΣ 24ΑΡΑ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΠΡΟΛΑΒΕΙΣ ...


ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΠΑΝΤΩΣ ΕΧΕΙ ΛΕΜΟΝΑΤΟ ΜΕ ΠΑΤΑΤΟΥΛΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΣΑΡΟΛΑ

ΜΠΡΟΚΟΛΟΣΟΥΠΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΜΕΝΑ

ΚΑΙ ΠΑΪΔΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥς ΑΝΕΠΙΔΕΚΤΟΥς:Ρ)))

manosantonaros said...

Aθηνά γλυκειά μου... τωρα που
'φαγες τη σουπίτσα σου, μου επιτρέπεις να σε ρωτήσω γιατί γράφεις στα κεφαλαία;
Αυτο στην e-γλωσσα σημαίνει θυμό.
Είσαι μήπως θυμωμένη;

manosantonaros said...

Ενας αλλά λέων;
Χαχαχαχαχαχα!

manosantonaros said...

Φχαριστω για το comment sou

ATHENA said...

ΜΑΝΟ ΜΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΩΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΟΙ, ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ "ΦΩΝΑΖΩ"

ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΑΡΑΔΙΑΣΩ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΕ ΧΑΛΑΣΜΕΝΑ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΑ, ΜΕ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΜΕ ΠΡΑΣΙΝΑ ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ

ΣΤΑΜΑΤΩ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΟΥ ΛΕΩ ΑΓΑΠΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΟΥ ΜΕ ΤΑ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ:)))


ΥΓ, ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΚΙ ΟΧΙ ΑΠΛΩΣ ΚΕΦΑΛΑΙΑ, ΑΝ ΕΙΧΕ 24ΑΡΑ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑ ΘΑ ΤΗΝ ΕΙΧΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΣΤΟ ΚΟΜΜΕΝΤ ΜΟΥ
(ΚΑΙ ΝΑΙ, ΗΜΟΥΝ ΠΟΛΥ ΘΥΜΩΜΕΝΗ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΩΡΑ)