Friday, December 01, 2006

ΠΩΣ ΜΥΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΓΕΝΝΕΘΛΙΑ

ΜΕΓΑΛΗ ΕΜΑΘΑ ΠΩΣ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΝΑΡΚΙΣΣΟΙ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΝΑΡΚΙΣΣΟΙ.
ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ "ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΤΩΝ ΓΕΝΝΕΘΛΙΩΝ".

ΤΟ ΑΡΩΜΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΣΥΣΤΑΤΙΚΟ ΤΗς ΜΥΡΩΔΙΑΣ ΤΩΝ ΓΕΝΝΕΘΛΙΩΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΔΑΔΙ ΠΟΥ ΑΝΑΒΕΙ ΤΗ ΦΩΤΙΑ ΣΤΟ ΤΖΑΚΙ, ΚΟΝΙΑΚ ΠΟΥ ΑΝΑΒΕΙ ΤΟ ΔΕΙΠΝΟ ΣΤΗΝ ΣΩΤΕΖΑ, ΚΕΡΙ ΠΟΥ ΛΙΩΝΕΙ ΠΑΝΩ ΣΕ ΤΟΥΡΤΑ ΜΑΝΤΑΡΙΝΙ, ΤΗΝ ΔΙΑΘΛΑΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟς ΣΤΑ ΠΡΙΣΜΑΤΑ, ΤΗΝ ΔΙΑΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΚΡΥΟΥ. ΚΑΙ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΝΟΥ ΑΝΑΚΑΤΕΜΕΝΗ ΜΕ ΔΑΚΡΥΑ (ΕΥΤΥΧΙΑΣ).

8 comments:

Anonymous said...

Χρόνια πολλά λοιπόν. Μέσα απο τους νάρκισσους, που τους λένε και ζαμπάκια, μέσα απο τη μυρωδιά των κεριών που σβήνουν, μέσα απο την αίσθηση του κονιάκ που φωτίζει αγαπημένα πρόσωπα.

Μη ξεχάσεις τις ζεστές αγκαλιές των ανθρώπων εκείνων που σε αγαπούν.
Σε φιλώ

Ασκαρδαμυκτί said...

Χρόνια σου πολλά!
Μείνε για πάντα ένας άνθρωπος δυναμικός, αξιοπρεπής και ευαίσθητος όπως είσαι...
(σου έκανα το χατίρι για τους φιλοσόφους ...)

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και πάντα σοφή εύχομαι, πάντα κοντά εσύ στους άλλους κι οι άλλοι σ' εσένα!

ATHENA said...

ΘΕΙΑ ΛΕΝΑ ΚΑΛΩΣ ΩΡΙΣΕΣ
ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΦΙΛΗ ΕΚΑΝΕ ΠΟΔΑΡΙΚΟ ΣΤΙς ΕΥΧΕΣ;)))
ΝΑ΄ΣΑΙ ΚΑΛΑ!

ΑΣΚΑΡΔΑΜΥΚΤΙ ΜΟΥ ΣΈΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΠΟΔΙΔΕΙΣ (Η ΠΛΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΟΥ ΤΑ ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΕ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΛΑ ΣΤΗ ΖΩΗ... ΔΙΚΙΟ ΕΧΩ ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΦΑΝΟΙ ΣΤΗ ΜΠΛΟΓΚΟΣΦΑΙΡΑ)
[ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΜΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΣΩΚΡΑΤΗ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ...]

ΓΛΥΚΕ ΜΟΥ ΑΣΤΕΡΟΕΙΔΗ ΜΙΛ ΜΕΡΣΙ:)))
[ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ]

ΝΤΕΦΑΚΙ ΜΟΥ ΜΕΓΑΛΟ ΜΟΥΤΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΩΡΟΥΔΙΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ!)))

ioli said...

Τα τελευταία 5 χρόνια της ζωής μου είναι εκείνα που σε ξέρω
και σίγουρα είναι πλουσιότερα, ποιοτικότερα , πιο ευαίσθητα,
αυθόρμητα δημιουργικά, και με χιούμορ !! πολύ χιούμορ!! :-):-)

Εντελώς ανιδιοτελώς λοιπόν σου εύχομαι
Χρόνια πολλά γλυκιά μου!!!

Σε ευχαριστώ που υπάρχεις φιλενάδα!

Να μας ζήσεις Αθενς μου!!!

ATHENA said...

ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΠΕΙΣΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΕ ΠΛΗΡΩΝΩ

ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΠΙΣΤΕΟΥΝ...

Σ΄ΕΥΧΑΡΙΣΤΨ ΚΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΙΟΛΙΝΙΝΙ ΜΟΥ!)))

ΜΜΜΜΟΟΟΥΥΥΥΥΥΤΣΣΣΣ!!!

Anonymous said...

Χρόνια πολλά μικρούλα!

Ματς - μουτς.

Τις θερμότερες ευχές μου!

ATHENA said...

ΜΟΥΤΣ ΜΑΤΣ, ΜΕΡΣΙ ΧΡΗΣΤΟ ΜΟΥ:-)