Friday, December 15, 2006

ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΤΟΥΤΟ ΠΑΛΙ

ΕΠΕΣΑ ΑΙΦΝΗΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΟΥ ΜΑΥΡΟΥ ΓΑΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΞΗΣ ΕΙΔΗΣΟΥΛΑ

Μετά τη ψηφοφορία (12/12/2006) από την πλειοψηφία στη Βουλή της Αλβανίας, η χώρα δεν έχει πλέον την Ακαδημία των Επιστημόνων! Αργά τη νύχτα, ψηφίστηκε το νομοσχέδιο της κυβέρνησης(;) «Για την Ακαδημία των Επιστημόνων» με 75 ψήφους υπέρ(!) 2 κατά και 3 παρών! Σύσσωμη η αντιπολίτευση, απείχε της διαδικασίας, διαμαρτυρόμενη για το πρωτοφανές αυτό γεγονός. Η επιστημονική, ακαδημαϊκή και εκπαιδευτική κοινότητα, εκλιπαρούσανε, θεωρώντας την πράξη αυτή ως έγκλημα κατά της επιστήμης, η κυβέρνηση ωστόσο επέμενε και κατάφερε τελικά, να κλειδώσει τις πόρτες τον Ερευνητικών Ινστιτούτων που ήταν υπό την Ακαδημία!
Οι βουλευτές του PBDNJ(Κόμμα για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα) Spiro Peçi και Leonard Solis ήταν αυτοί που ψήφισαν κατά του νομοσχεδίου και οι Leonard Demi(PD), Ymer Tola(PDK, Niko Nerenxi(PAA) δήλωσαν παρών!
Παρακαλώ πολύ, αν το γεγονός αυτό σε αγγίζει κι εσένα, είτε κάνε μια αναφορά είτε ανέβασε την είδηση στο δικό σου μπλογκ! Έτσι, η φωνή της διαμαρτυρίας, θα δυναμώσει και θα κάνει τους παχύδερμους και αυταρχικούς κυβερνώντες στην Αλβανία, να σκεφτούνε καλά, πριν οριστικοποιήσουν την ειδεχθή τους πράξη!
Φιλικά Ν.Ago
http://agonek.blogspot.com/

ΜΕ ΑΓΓΙΞΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΕΒΑΖΩ

17 comments:

Anonymous said...

θα σου δωσω απαντηση για το δευτερο σχολιακι σου για μενα...γιατι εγω αθηνουλα μου δεν ειμαι τοσο εξυπνη σαν εσενα και καποιες χαροκαμενες αλλες να κανω δικο μου μπλογκ!πρωτο αυτο και δευτερον αν το κανω θα σε κραζω καθε μερα μεχρι που θα εξαφανιστεις...σε αφηνω να υπαρχεις λιγο ακομα....θελω να γινουμε φιλες?θελεις..χαχαχα

ATHENA said...

ΟΤΑΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙΣ ΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΠ ΤΟ ΕΝΑ ΜΠΛΟΓΚ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΛΙΝΚ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΧΑΝΕΤΑΙ Ο ΠΤΩΧΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

ΟΛΑ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΟΥ ΚΑΙΡΟΥ ΟΤΑΝ Η ΜΙΣ ΜΑΡΠΛ ΤΟΛΜΗΣΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟ ΜΑΛΒΙΝΕΙΟ ΕΥΤΕΣΤΕΤΕ

ΚΑΙ Η ΛΟΛΙΤΑ ΜΕΤΑ ΘΑΥΜΑΣΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΚΑΛΩ

ΕΓΡΑΨΕ

λολιτα! said...

μου την σπαει οταν χρησιμοποιουν εκφρασεις που εγω εφερα στο μπλογκ...murplej@ne αφενος το γραφεις λαθος αφετερου το αντιγραφο οσο πιστο και να ειναι δεν αγγιζει την τελειοτητα του αυθεντικου...λυπαμαι
(και για να μην καρπονωμαι ξενους κοπους το χρησιμοποιουσε η μαλβινα πρωτη αλλα οπως ελεγε και η ιδια τα βιβλια ειναι συλλογη απο ψοφιες εκφρασεις που περνουν την ψυχη αυτου που τις διαβαζει και τις χρησιμοποιει..)αει στο καλο τα πηρα τωρα..

Πέμπτη, Δεκέμβριος 14, 2006 12:34:00 μμ


[...]


kwlogria said...

Κοριτσάκια μου, Marplej@ne και Λολίτα, σας παρακαλώ... Βαθιές ανάσες.. και ΟΟΟΟΟΜΜΜΜΜ... και χαμόγελα... (έκανα γιόγκα χτες καταλαβαίνετε...). Εδώ ο καιρούλης μας έχει γαλήνη, όμορφα χρώματα, βγάζει αγάπη και θέλει αγκαλιές και φιλιά, όχι τυφώνες και κύματα... ΟΟΟΟΟΟΜΜΜΜΜ... και μη μου πείτε ότι λέω μαλακίες γιατί η γιόγκα δε διαρκεί και πολύ :D

Παρασκευή, Δεκέμβριος 15, 2006 11:13:00 πμ
λολιτα! said...

κωλογρια εγω μαζι σου...απλα εχω γραψει και πριν τις 27 νοεμβριου..τι να κανω!
υ.γ:αγαπω κωλογρια...

Παρασκευή, Δεκέμβριος 15, 2006 12:00:00 μμ
kwlogria said...

Τι έχεις γράψει και πριν τις 27 Νοεμβρίου; Στείλε μου μέηλ και άσε το διάλογο σε ξένα ποστ μαρή! Καιρούλη φιλάκια, αγκαλιές όσες θες, όποτε θες:)

Παρασκευή, Δεκέμβριος 15, 2006 12:35:00 μμ
ATHENA said...

ΛΟΛΙΤΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΜΠΛΟΓΚ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΗΝ ΕΡΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΖΑΛΙΖΕΙΣ ΤΑ ΞΕΝΑ?

Παρασκευή, Δεκέμβριος 15, 2006 12:39:00 μμ

http://o-kairos.blogspot.com/



Σ'ΑΥΤΑ ΑΠΑΝΤΑ Η
ΠΑΛΙ-ΕΚΤΟΣ-ΘΕΜΑΤΟΣ-ΛΟΛΙΤΑ
ΜΕ ΤΟ ΠΑΝΑΣΧΕΤΟ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΣ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΚΛΕΙΣΙΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΤΗΣ ΑΛΒΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΥΠΑΓΟΜΕΝΩΝ Σ'ΑΥΤΗΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ, ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ.

ΛΟΛΟΛΟΛΟΛΟΛΟΛΟΛΟΛΟΛΟΛΟΛΛΟΛΟΛΟΛΟΛΟΛΟΛΟΛ

ATHENA said...

ΜΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΧΑΡΟΚΑΜΕΝΗ

ΕΜΕΝΑ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΠΕΘΑΝΟΥΝ ΟΙ 4 ΠΙΟ ΚΟΝΤΙΝΟΙ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ
(ΚΑΙ ΤΟ ΤΟΝΙΖΩ ΤΟ "ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ")

ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΜΠΛΟΓΚ ΣΕ ΚΑΛΩ ΝΑ ΜΕ "ΚΡΑΖΕΙΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΩ", ΕΔΩ, ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΠΛΟΓΚ. ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΗ!)))

ΛΟΛΟΛΟΛΟΛΟΛΟΛΟΛΟΛΟΛΟΛΟΛΟΛΟΛΟΛΟΛΟΛΟΛΟΛΟΛ

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Πολλούς άγγιξε το μήνυμα κι η είδηση... Κι όσο περισσότεροι τόσο καλύτερα!
Καλό σου απόγευμα σοφή Αθηνά!

Anonymous said...

δεν ξεκινησαν απο εκει αλλα απο κατι αμορφωτη...που ειχες πει αλλα οκ συμμεριζομαι...σοφοι αυτοι οι αρχαιοι..μακαριοι οι πτωχοι τω πνευματι...που λεγανε..ευτυχως υπαρχουν και φιλοι που με πληροφορουν το ποιον καθε μιας μπλογκερ....
οσο για το προσωπικο σου δραμα λυπαμαι αλλα το θεωρω τελειως δευτερο και ενδειξη αδυναμιας να παραθετεις προσωπικα γεγονοτα απο την ζωη σου για να συγκινησεις...ειναι πνευματικη αδυναμια...σκληρο αλλα αληθινο...τ ε λ ο ς οφου πως βαρεθηκα!

ATHENA said...

ΜΙΚΡΗ ΚΙ ΑΝΟΗΤΗ

ΤΟ ΑΜΟΡΦΩΤΗ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ ΕΦΟΣΟΝ ΑΓΝΟΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΒΡΟΜΙΟΣ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΕ Ο, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΛΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΟΥ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΔΩ ΚΙ ΑΛΛΟΥ.

ΕΦΟΣΟΝ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ

λολιτα said...

γιατι δεν μας δειχνεις την φατσα σου?τι εχει?
12/12/06 17:35


λολιτα said...

σιγα μωρη μαην σου πεσει η περουκα...τι επρεπε να παιζει παβαροτι?η θηβαιο?συγνωμη χρηστακο μου αλλα με αναγκαζουν..

12/12/06 17:37

ΑΤΗΕΝΑ said...

ΛΟΛΙΤΑΚΙ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΑΝΤΡΑ?
12/12/06 18:43

λολιτα said...

οντως εχω μεγαλο προβλημα..εχεις βγει εσυ εξω και ντρπομαι...πως να εμφανιστω?
13/12/06 11:40

λολιτα! said...

βρωμιε αμαν!και ειχα καλη γνωμη για το ατομο σου...ερωτογεραματα?

12/12/06 17:39


ATHENA said...

ΒΡΟΜΙΕ, Η ΑΜΟΡΦΩΤΗ ΣΕ ΕΙΠΕ ΓΕΡΟ!

12/12/06 18:35

ΟΝΤΩΣ ΕΙΧΕΣ ΑΡΧΙΣΕΙ ΑΠΟ ΠΙΟ ΠΡΙΝ.

ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΣΕ ΤΣΙΜΠΗΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΜΥΓΑ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΣ ΝΑ ΕΡΘΗΣ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΗΘΟΥΣ ΚΑΙ ΥΦΟΥΣ...

ATHENA said...

ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΕ ΚΙ ΕΣΥ ΤΟ ΦΙΛΟΘΕΑΜΩΝ ΚΟΙΝΟ ΠΕΣ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΤΟ ΠΟΙΟΝ ΜΟΥ

ATHENA said...

ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΟΥ ΔΡΑΜΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΑΚΟΜΗ ΣΤΑΙΗ ΤΙΟΥΝΤ ΛΕΜΕ!

ATHENA said...
This comment has been removed by a blog administrator.
ATHENA said...

ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΥ ΠΛΑΚΑ

ΣΥΝΕΧΙΣΕ!

Anonymous said...

γιατι σβηνεις σχολιακια δεν σου αρεσουν?απλα πηρα καποιες πληροφοριες κακο ειναι?α!θα σε μαλωσω...
νομιζω πως θα γινουμε δυο πολυ καλες φιλες στο τελος...τι λες?

Anonymous said...

α!και κατι που ξεχεσα να σου πω...λατρευω τους ανθρωπους που τσιμπανε....τους λατρευω...

Anonymous said...

ξεχασα ειναι το σωστο αν και το ξεχεσα του παει

ATHENA said...

ΚΑΛΩΣΤΟ ΤΟ ΛΟΛΙΤΑΚΙ

ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΑΣ ΛΕΣ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΟΥ ΕΔΩΣΑΝ?
(ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΠΟΥ ΤΙΣ ΒΡΗΚΑΝ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ...)

Anonymous said...

το να τσιμπας σε πληροφοριες ειναι πολυ πλυ διασκεδαστικο!ειπαμε θελεις να γινουμε φιλες?

πρκλς said...

Βρε συ θεά, η κοπέλα θέλει να γίνετε φίλες λέγομεν! Για ποιό λόγο μου φαίνεται ότι απορρίπτεις αυτή την "επίθεση φιλίας" της κοπελίτσας, λέγομεν?

Ομιλούμεν, εγώ προσωπικώς πολύ θα εγουστάριζα την φιλία μιας κοπελίτσας που να λέγεται "Λολίτα"... Χώρια που μου φαίνεται και δυναμικόν στοιχείον η εν λόγω τσιριμπίμ-τσιριμπόμ, αν κρίνω από τη φράση "θα σε κράζω κάθε μέρα μέχρι που θα εξαφανιστείς...σε αφήνω να υπάρχεις λίγο ακόμα".

Τώρα βέβαια εσύ θα μου πεις ότι εντάξει, αλλά η νεαρά ομοιάζει να είναι κομματάκι αγενεστάτη. Ξέχωρα που δείχνει να είναι και ψιλοκουτσομπόλα...

Ε, τι να κάμνομεν, κανείς δεν είναι τέλειος... Τι τέλειος δηλαδή, εδώ μιλάμε ότι η κοπελίτσα εστί και ανώνυμος μεταξύ άλλων, οπότες τι να λέγομεν...

Γενικώς, πάντα φοβόμουν τους εν ανωνυμία διατελούντες. Ξερωγώ ας πούμε τι είδους ανασφάλεια κρύβεται πίσω από την ανωνυμία?

Οπότες το παίρνω πίσω λέγομεν... Το ξανασκέφτηκα λέμε. ΔΕΝ θέλω η λολίτα να γίνει φίλη μου! Ξερωγώ, ούτε μπλογκ δεν θέλει να φτιάξει. Ούτε μέηλ δεν μπορώ να της στείλω. Ύποφτον πράγμα, πολύ ύποφτον... Μη βρω και κάνα μπελά στα καλά του καθουμένου... Άσε καλύτερα, μη με πιάσει κι εμένα και μ' αρχίσει να με λέει ξερωγώ χαροκαμένο και άλλα τέτοια φαιδρά... Και είμαι και σε κρίσιμη ηλικία για έμφραγμα...

Και μιλάμε, πάντοτε πίστευα πως έχω μια έντονη αλλεργία για τα εμφράγματα...

Υμέτερος,
πρκλς

ATHENA said...

ΛΟΛ ΠΕΡΙΚΑΛΛΕ ΛΟΛ

ΑΚΟΜΑ ΓΕΛΑΩ

ΛΟΙΠΟΝ Η ΛΟΛΙΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΦΑΙΔΡΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗς, ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΙΝΟΥΝ ΜΙΣΟ ΚΑΦΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΕ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΕΥΟΥΝ ΑΠΟ ΔΩ ΚΙ ΑΠΟ ΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΣΟΒΑΡΟ.

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΕΜΕ


ΕΓΩ ΕΧΩ ΠΙΕΙ ΚΑΦΕ ΜΕ ΤΗΝ ΝΙΝΑ ΚΟΜΠΟΖΙΣΙΟΝ ΝΤΟΛ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ ΟΛ ΜΑΙ ΛΑΙΦ, ΟΙ ΚΥΡΙΕΣ ΑΥΤΕς ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΕΣ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΑΡΟΥ, Η ΛΟΛΙΤΑ ΕΠΙΣΗΣ.

ΑΡΚΕΤΑ.