Τραμπ: «Πιθανότατα θα κάνω κάτι που θα ικανοποιήσει την Τουρκία»
-
Αποκαλυπτικός των προθέσεων του έναντι των αιτημάτων της Άγκυρας για τα
F-35 και τους κινητήρες μαχητικών αεροσκαφών ήταν σε δηλώσεις του ο
αμερικανός πρόε...
5 hours ago



































11 comments:
ΩΠ!!! Αυτό πώς την γλίτωσε;
Χρόνια πολλά.
Πολύ όμορφh αυτή η αντίθεση (Ελληνικά "contrast") ανάμεσα στο φόντο και στο προσκήνιο (Ελληνικά "foreground"). Το πιό αγαπημένο μου όνειρο: Να είμαι χαμένος μέσα σε μιά πράσινη θάλασσα. Σε κάποιο βαθμό το κατάφερα, εκεί που ζω...). Ευχές πολλές!
Πολλές- πολλές- πολλές- ευχές
χρονια πολλα? το ελατο αθτο το ειδα σε ενα σπιτι χθεσ παιδια αρα πια δεν ζει... ανοσ λεπτου σιγη στη μνημη του...
Χρονια Πολλά
Χρόνια Καλά
κι ευτυχισμένα
κυρίως ευτυχισμένα
Έξυπνο πολύ...
Χρόνια σου Πολλά!
Επιτέλους! Ενα έλατο και όχι ένα «θέλατο» με το οποίο μας έχουν τρελάνει όλες τις γιορτές. Σου εύχομαι να είσαι πάντοτε αυθεντική. Χρόνια πολλά
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ :-)))
ΑΠΟΝΤΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΩΝ
You think that Superman still lives and runs this place?
[b][url="http://hydrocodone.dewall.info "]hydrocodone withdrawal[/url][/b]
Ουδείς απών όσο βρίσκεται μέσα στην σκέψη κάποιου.
Θα μπορούσε να είναι το "παράξενο δέντρο" από το παραμύθι του ΆΝΤΕΡΣΕΝ...χρόνια σου πολλά!
Post a Comment